נשיא ארה"ב ג'ו ביידן שוחח הלילה (בין שישי לשבת) עם החטופות בעלות האזרחות האמריקאית יהודית ונטלי רענן, ששוחררו משבי ארגון הטרור חמאס, וברך אותן על כך. כמו כן, כתב בטוויטר: "שוחחתי עם שתי החטופות ששוחררו לאחר שהוחזקו כבנות ערובה על ידי חמאס. הודעתי להן שהממשלה שלהן תתמוך בהן באופן מלא כשהן יתאוששו ויחלימו. ג'יל ואני ממשיך לחזק את את כל המשפחות האמריקאיות שיקיריהן עדיין בשבי". 

יהודית ונטלי רענן שוחררו משבי חמאס; ביידן ברך: "הודעתי להן שיקבלו תמיכה"
בדרכה האחרונה | נפרדים מעורכת מעריב שי רגב ז"ל: "העולם לא יהיה אותו עולם בלי שי"

אביה של נטלי רענן מסר ל"וואלה!" כי ביתו "חשה מרגישה ונראית טוב". לימור, בת דודתה של נטלי, הוסיפה: "תחושת ההקלה היא אדירה, הרבה מעבר למה שמילים יכולות לתאר". עם זאת שמחתה של המשפחה עדיין מהולה בעצב, משום שבני משפחה אחרים עדיין נמצאים בשבי: "אין לנו פריבילגיה לחגוג, יש לנו שם בעזה שמונה בני משפחה חטופים וצריך להילחם על עוד 200 חטופים אחרים", הסבירה בת דודתם. 

מזכיר המדינה האמריקאי אנתוני בלינקן הגיב גם הוא: "שתי אזרחיות אמריקאיות שחמאס החזיק כבנות ערובה מאז ביצוע התקפות הטרור המחרידות נגד ישראל ב-7 באוקטובר שוחררו. כעת הן נמצאות בבטחה בידי הרשויות הישראליות בישראל וצוות משגרירות ארה"ב ייפגש עמם בקרוב. אנו מברכים על שחרורן ומשתתפים בהקלה של חבריהן ומשפחתן. עם זאת, יש עשרה אזרחים אמריקאים לפחות שאין לגביהם מידע. חלקם נמנים עם 200 השבויים שככל הנראה נמצאים ברצועה. כולם צריכים להשתחרר", צייץ. עוד הוסיף כי מתקיימים מאמצים כבירים להביא לשחרור כלל החטופים, כמו גם להוצאתם של אזרחים אמריקאים שרוצים לעזוב את רצועת עזה.

כזכור, יהודית ונטלי רענן, אם ובתה, הן החטופות ששוחררו אמש משבי ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה. הממונה על החטופים והנעדרים עדכן כי צה"ל וכוחות הביטחון קיבלו אותן לידיהם בגבול הרצועה. שתי החטופות הועברו למתקן ביטחוני לתדרוך, כשמי שמלווה אותן הוא רונן צור, איש יחסי הציבור שעומד בקשר הדוק עם המשפחה.

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]