סמנתה וול, נשיאת בית הכנסת בדטרויט נמצאה ביום שבת שבת בבוקר ללא רוח חיים לאחר שנדקרה למוות מחוץ לביתה. גופתה של וול התגלתה לאחר ששובל דם הוביל לביתה, שם היא נמצאה עם פצעי דקירה מרובים ומותה נקבע בזירה.

המשטרה טוענת כי היא עדיין חוקרת את האירוע, ולא פרסמה את המניע. עדיין לא ברור אם להרג יש קשר כלשהו למלחמה בישראל. "בשלב זה אין לנו מידע נוסף, אבל נשתף מידע נוסף כשיהיה זמין", נמסר מבית הכנסת שלה. 

וול עמדה בראש בית הכנסת במרכז העיר דטרויט מאז 2022. ביוני,  נבחרה ברשימת "36 מתחת לגיל 36" של דטרויט ניוז בשנת 2017, שתיארה אותה כ"צדק חברתי ופעילה פוליטית". "היא הייתה גורם מרכזי בהקמת הפורום המוסלמי-יהודי של דטרויט - קולקטיב עממי של צעירים משתי הדתות שמתאספים בשותפות כדי ללמוד, לחגוג ולבנות יחד קהילה", נכתב.

היא זכתה לשבחים על שסייעה ב"בניית והעמקת מערכות יחסים חשובות" בין קהילות יהודיות ומוסלמיות מקומיות, שבהן אירחה "אירועים מהפכניים", כולל ארוחת איפטאר בין-דתית שקיבלה את פני הפליטים הסורים. כאמור, החוקרים לא הצביעו על קשר כלשהו למלחמה, אולם זה מגיע ימים ספורים לאחר שהתובע הכללי של ארה"ב הזהיר שמוסלמים ויהודים נמצאים בסיכון מוגבר לאיומים ופשעי שנאה בשל המצב.

הדקירה הקטלנית התרחשה גם שבוע בלבד לאחר שהילד הפלסטיני-אמריקאי, וואדיה אל-פאיום, נדקר למוות באילינוי