אורית ואבירם אמיר, הוריו של אלמוג מאיר ג׳אן שנחטף לרצועת עזה, לא הורשו להיכנס לפרלמנט הבריטי עם החולצה למען השבת בנם החטוף, ושלט עם תמונתו אף הוחרם. 

אחד מנציגי המשפחות טוען: "נתניהו וגלנט לא הציבו את החזרת החטופים כמטרה העליונה"
ברהט זועמים לאחר תפיסת מחבלי החמאס בעיר: "להטיל עונש מוות"

משפחתו של אלמוג מאיר ג'אן, אשר נחטף ב-7.10 ממסיבת הנובה ברעים, השתתפה אמש (שני) במסיבת עיתונאים בבריטניה, וסיפרה את הסיפור של אלמוג לתקשורת הבריטית שנכחה במקום.

בסיום הפגישה, אורית מאיר, אמו של אלמוג פגשה את ציפי חוטובלי שגרירת ישראל בלונדון, שאמרה שהיא ״מנסה לסייע בכל דרך אפשרית להעלות לסדר היום את נושא החטופים בבריטניה, והבטיחה לה שתנסה לקבוע להם פגישה עם אחד משרי ממשלת בריטניה מחר״. 

בהמשך הערב, משפחתו של אלמוג, השתתפה באירוע נוסף בבית הפרלמנט הבריטי בלונדון בהשתתפות צירים בריטיים. כאשר הוריו של אלמוג חיכו בפתח הפרלמנט הבריטי כדי להיכנס להשתתף באירוע, נאסר עליהם להיכנס עם החולצה והשלט שעליהם מתנוססת תמונתו של בנם החטוף. עד שאמו של אלמוג, אורית, אינה החליפה חולצה - הם לא הורשו להיכנס לפרלמנט ואף הוחרם להם השלט עם תמונת בנם. 

משפחתו של אלמוג, נמצאת בלונדון עד מחר במסגרת משלחת הסברה מטעם Miriam Institute New York שכוללת גם משפחות של נרצחים וחטופים מאותה שבת שחורה ב-7/10.