איש הציבור הפלסטיני וחבר הפת"ח ג'יבריל רג'וב, התראיין לערוץ החדשות הסעודי MBC, שם הביע את דעתו הקיצונית בעניין אירועי ה-7 באוקטובר. בשיחה הטלפונית הוא אמר למראיין: "המתקפה שאירעה ב-7 באוקטובר הייתה תגובה טבעית לדיכוי. אלו ששולטים בישראל הם דוגמא לניאו-נאצים. הכיבוש הפשיסטי שקע בביצה של עצמו".

עוד אמר רג'וב: "אירועי ה-7 באוקטובר הנם נקודת מפנה ביחס לכיבוש ופשעיו. מה שקרה לא קרה סתם. מי שאחראי לכל הוא המשך הכיבוש. המתקפה הייתה חלק ממלחמת ההגנה מצד הפלסטינים והיא תוביל בבירור לתחילת התפרצות. התקיפה העוצמתית הבאה תהיה בגדה המערבית".

צפו בריאיון:

הוא הוסיף: "חמאס הוא חלק מהמרקם הפוליטי האקטיבי והלאומני הפלסטיני. הקרב הזה יסמן את תחילתה של אחדות לאומית פלסטינית שבה העם, האומה וההנהגה מאוחדת תחת החלטה אחת - כשהמטרה היא להקים מדינה פלסטינית עוצמתית על כל השטחים הפלסטינים".

בתגובה לכך, קרא יוסי דגן, ראש מועצת שומרון, לעצור את רג'וב ואמר: "יש לדרוש לעצור מייד את ג'יבריל רג'וב כפי שנעשה לאחרונה עם כל תומך טרור ומי שהביע תמיכה באירועי ה 7 באוקטובר. לא ייתכן שתנתן הנחה למנהיג המחבלים. רג'וב הוא מחבל נאצי וטרוריסט בכיר, מביע תמיכה בטרור ומראשי הפועלים בעולם לחרם הבי די אס על ישראל, ממובילי הטרור בחליפה. זה הפרצוף האמיתי של הרשות הפלסטינית, של "המתון" מהפת"ח".