ה"גרדיאן" הבריטי דיווח כי נציג מחוז כארמן שבאיראן האשים סוכנים של ישראל בביצוע הפיגוע בקברו של מפקד כוח קודס של "משמרות המהפכה" קאסם סולימאני מוקדם יותר היום (רביעי). הנציג הוא הגורם הראשון שמפנה אצבע מאשימה כלפי ישראל. בתוך כך קיאנוש ג'האנפור, דובר משרד הבריאות האיראני לשעבר, כתב ברשתות החברתיות כי "התשובה לפשע הזה צריכה להיות רק בתל אביב וחיפה".

המבוכה של חיזבאללה: כך הרחפן חמק מהראדר הלבנוני וחיסל את אל-עארורי

נשיא איראן איים: "מזהירים את ישראל שתשלם מחיר כבד על הפיצוצים, היא עוד תתחרט על זה". מוקדם יותר איים שר ההגנה האיראני על ארצות הברית כי עליה "להכין את עצמה להשלכות" בעקבות חיסולו של בכיר חמאס, סלאח אל-עארורי, אמש בביירות.

בנוסף שר החוץ של איראן אמר כי "ההתנקשות באל-עארורי היא פעולת טרור שמוכיחה שהישות הציונית לא השיגה את מטרותיה בעזה למרות תמיכתה של אמריקה".

על פי דיווח ב"אל ערבי אל ג'דיד", בכיר בחיזבאללה איים כי ארגונו ינקום על חיסולו של עארורי, אך יעשה זאת באופן מחושב על מנת לא להעניק לישראל את מבוקשה, כדבריו.

בתוך כך, ראש המוסד דדי ברנע איים במהלך נאומו בהלוויתו של ראש המוסד לשעבר צבי זמיר ז״ל: ״תדע כל אם ערבייה שאם בנה היה שותף לטבח ב-7/10 - דמו בראשו״.

כזכור, לפני כחצי שנה נשא מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה נאום במהלכו איים בתגובה חריפה על חיסול של פלסטינים בשטח לבנון. כמו כן, גורמים בישראל מסרו כי "הערכה היא כי צפויה תגובה מצג חיזבאללה, כולל האפשרות של ירי לגוש דן".