לדבריו, "קודם כל מה שמגיע מאסיה, לא מגיע רק לנמל אילת, כל מה שמגיע במכולות עובר דרך תעלת סואץ ונפרק בנמלי חיפה ואשדוד. לפיכך הפעילות גם בנמלי חיפה ואשדוד מושפעות מהאיום החות'י. ההשפעה על המשק הישראלי, היא שמתוך 100 אחוז תמ"ג סחר חוץ מהווה מעל 60% אבל רק 45% זה יצוא סחורות (השאר שירותים). מתוך סחר בסחורות יש הרבה בדרכי האוויר חוץ מסחר ימי. לפיכך השאלה היא מה מתוך סחר החוץ מגיע מאסיה בדרך הים ושעושים את כל החישוב הזה, כשבעה-שמונה אחוז מהסחר הישראלי הוא מושפע ישירות מהסיפור הזה, זה לא המון אבל גם לא זניח".