שרת הפנים של בריטניה לשעבר, סואלה ברוורמן, מתחה ביקורת חריפה על ממשלת בריטניה על כך שסייעה בהעברת החלטת מועצת הביטחון של האו"ם הקוראת להפסקת אש הומניטרית במהלך חודש הרמדאן.

בכירים במשטרה על המחאה: "האירוע אמש היה עלול להיגמר בירי במוחים"
חימוש של אלפי לוחמים: איראן רוצה לחנוק את ישראל, הפעם מגבול אחר

ברוורמן התראיינה ל"טלגרף" הבריטי במהלך ביקור השבוע בישראל, במסגרתו סיירה בכפר עזה שבעוטף. היא אמרה כי בריטניה וארצות הברית "זונחות את ישראל" וחייבות להפסיק לסגת מתמיכתן בה.

"אני כועסת כשאני רואה את צמצום התמיכה של מדינות כמו ארצות הברית ובריטניה. זה לא הזמן לסגת, זה הזמן לחזק את התמיכה שלנו בישראל, שחייבת לחסל את האיום של חמאס - כת אכזרית שלא תעצור עד שתשמיד את ישראל. הם בעצמם אמרו לאחר 7 באוקטובר שזו הייתה רק חזרה, וציינו כי הם לא יעצרו עד שישמידו את ישראל", אמרה ברוורמן.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
הזוועות בכפר עזה. צילום: גדי קבלו

"אם לא נשמיד את כוחות הטרור האכזריים האלה הציביליזציה המערבית תתמודד עם איום קיומי. חמאס חייב להיות מחוסל, הם חייבים להצטמצם", אמרה. "אנחנו לא יכולים לקבל שום צורה של הפסקת אש עד שהחטופים ישוחררו ועד שחמאס ישחרר את האחיזה ברצועה. יש מעל מאה ישראלים חפים מפשע שעדיין חטופים בידי חמאס. אם המערב ינסה לפייס אותם ולכפות על ישראל כניעה זה יהיה בלתי צודק".

דיויד קמרון  (צילום: רויטרס)
דיויד קמרון (צילום: רויטרס)

 בנוסף התייחסה לדיווחים בדבר הטלת אמברגו נשק על ישראל ותקפה את שר החוץ הבריטי דיויד קמרון: "זה לא הזמן לסגת מהתמיכה בישראל".