ח"כ מיקי זוהר (ליכוד) כינה את ראש הממשלה בנימין נתניהו "מניאק" בעקבות תמיכתו בראש עיריית בת ים המכהן יוסי בכר, ולא במועמד הרשמי של הליכוד, צביקה ברוט, כך לפי הקלטה ששודרה הערב (שני) בחברת החדשות. בסניף הליכוד בעיר ניסו להבין את הסיבה לתמיכת נתניהו בבכר והאם היא באה על רקע התמיכה שקיבל ברוט מהשר לשעבר גדעון סער. פעיל בסניף הרים טלפון לח"כ זוהר, מנאמניו של ראש הממשלה, וזה השיב כי הסיבה לתמיכתו קשורה דווקא לעד המדינה שלמה פילבר. 
"ראית את הפיגוע שעשה לי ביבי פה בבת ים?", שאל פעיל הליכוד את זוהר, שהשיב: "תקשיב טוב, אני אומר לך את האמת, הוא יצא מניאק שאין דברים כאלה, אבל אני אגיד לך משהו: אני מכיר את ביבי ואני יודע איך זה עובד - זה לא הוא, זה מישהו הטעה אותו. זה מישהו בלשכה, כנראה חני הטעתה אותו ושכנעה אותו להקליט סרטון. אין מצב שהוא עשה את זה במודע נגדכם".

רה"מ נתניהו קורא לתושבי בת ים להצביע ליוסי בכר
אז גילה זוהר מה קרה מאחורי הקלעים: "הוא אמר לי 'אין לי שום בעיה, בוא תבדוק אם זה באמת ריאלי, ותבדוק לי שהחבר'ה שלהם לא עובדים עם עד המדינה הזה, פילבר'. הוא אמר לי 'איך אתה רוצה שאני אתמוך באנשים שעובדים עם פילבר?' אז אמרתי לו: 'זה לא נכון, הם לא עובדים עם פילבר, ואני אביא לך הוכחות שהם לא עובדים עם פילבר'. ועכשיו אני שומע שהוא נתן סרטון ליוסי בכר". 
פעיל הליכוד שאל: "מי אמר לו את זה לגבי עד המדינה, אני יכול להבין את הדבר הזה?". ח"כ זוהר ענה: "אני אנסה לברר איתו, אני לא יודע אם הוא היה בכנסת אבל אני אנסה לחפש אותו עכשיו. אם הוא פה אז אני אלך לשאול למה, למה הוא עשה את זה. שמע חני עשתה את הסרטון הזה, אני הולך לדבר איתה. היא עשתה לו נזק אדיר". 
"היא פגעה פה בביבי, היא פשוט פגעה פה בביבי", הוסיף זוהר. "זה באמת נאמר ושמעתי את הדברים האלה, אין פה מה לשחק בעניין, זה נאמר וכנראה שזה היה גם שיקול. רק אל תחשוף את השם שלי כמי שחושף את האינפורמציה כי אני לא רוצה לריב עם אף אחד. הסיבה המרכזית כנראה שמילאו לו את הראש שפילבר מנהל אתכם". 
 
שלמה פילבר. צילום: אבשלום ששוני
שלמה פילבר. צילום: אבשלום ששוני
 

ח"כ זוהר כתב בחשבון הטוויטר שלו בתגובה לידיעה: "איש לא יוכל לחלוק על נאמנותי לראש הממשלה משום שכבר הוכחתי אותה בעבר ובע"ה אוכיח אותה גם בעתיד. לשמחתי אנו חלק ממפלגת הליכוד שהיא תנועה חיה ובועטת ולכן יש בה גם יצרים רבים. אני וכמה חברים בסיעת הליכוד סברנו שהחלטת ראש הממשלה בעיר בת ים הייתה שגויה משום שהטעו אותו, לצערי הביקורת שלי הודלפה משיחה אישית ובהחלט שצר לי על כך. בע"ה אמשיך לחזק את הליכוד ואת ראש הממשלה ולעיתים גם אחלוק עליו בנושאים מהותיים שחשובים לעתיד הליכוד ולהצלחתו בתפקידו כראש ממשלה".



עד המדינה שלמה פילבר היה מנכ"ל משרד התקשורת ומנהל קמפיין הליכוד בבחירות האחרונות. בתגובה לחברת החדשות הוא הכחיש כל קשר לקמפיין הבחירות של צביקה ברוט. כזכור, בפברואר נחשף כי מנכ"ל משרד התקשורת המושעה פילבר, חתם על הסכם עד מדינה בפרשת 4000 וכי הוא ימסור עדות מפורטת נגד מקורבו ואיש סודו, ראש הממשלה נתניהו.