סגן מנהיג חיזבאללה, שייח' נעים קאסם, התייחס הערב (שישי) להתפטרותו של שר הביטחון אביגדור ליברמן. הוא אמר כי "ההתפטרות היא ההוכחה הטובה ביותר להצלחת ההתנגדות בעזה מול הכיבוש הישראלי". לדבריו, עזה רשמה ניצחון אדיר בעימות, והפלסטינים הצליחו להרתיע את ישראל שנחלה תבוסה צבאית ופוליטית, מאחר וליברמן התפטר, וזו ההוכחה שההתנגדות היא הדרך היחידה להשיג את זכויותינו. זו ההתייחסות הראשונה של ארגון הטרור הלבנוני להתפטרות.
קאסם הוסיף כי "קבוצת הנורמליזציה מהמפרץ אינם דואגים לפלסטין או לזכויות, אלא לשמור על הכיסאות שלהם בכספים ובנפט, בכניעה ובתבוסתנות. אם הם חושבים שכך ישמרו על עתידם - אז הם חיים באשליה. איפה חוסני מובארק? איפה זאין אל-עאבדין בן עלי? כולם נפלו בתוניסיה, במצרים, בלוב". סגן מנהיג חיזבאללה הסביר: "אנחנו עומדים בפני שלוש צלעות של רוע - טראמפ, מוחמד בן סלמאן ונתניהו". לדבריו, כל אחד מהם מחריב את האזור והעולם. "תחפשו אחר הבעיות בעולם כולו, ותמצאו שאחד מהם הורס והשניים האחרים תומכים בו ובבעיות שהוא יוצר", סיפר.
בתוך כך, גם סגן ראש המועצה המבצעת של חיזבאללה, עלי דעמוש, התייחס למשבר הפוליטי בארץ. הוא אמר בדרשת יום השישי כי "הציר של ארה"ב-ישראל-סעודיה הוא ציר הכישלון והתבוסתנות, והוא עובר מכישלון לכישלון". הוא הוסיף: "ישראל נכשלה בתוקפנות האחרונה על עזה והתבוסה שלה מתגלגלת, עד כדי שתביא בסופו של יום להתפטרות ממשלת נתניהו, אחרי התפטרות שר המלחמה ליברמן".

דעמוש ציין כי "ההתנגדות רשמה בעימות האחרון הישגים שמצביעים על היכולת שלה בניהול המערכה, אל מול חוסר האונים של ישראל בהשגת הישגים בשטח או מדיניים". הוא סיכם: "האויב מבין לאחר כל עימות שהתרחש בחודשים האחרונים, כי כל תוקפנות על עזה ועל העם הפלסטיני, לא תהיה ללא תגובה הולמת. משוואה זו, תגובה לכל תוקפנות, תביא את ישראל לחשוב מאה פעמים לפני שהיא יוצאת למבצע תוקפני בעזה".