גופתה של נערה כבת 17 נמצאה במקלטה למהגרים וחסרי בית בעיר סנקט אוגוסטין שבמערב גרמניה, כך דווח היום (שני) בתקשורת במדינה. על פי הדיווחים במדינה, חפציה נמצאו על ידי המשטרה, על גדות אגם סמוך למקלט. גופת הנערה נלקחה לנתיחה כדי לברר את נסיבות מותה.
העיתון העיתון "גנרל-אנזיגר" ציטט את דובר המשטרה המקומית, שציין כי החשוד שנעצר בחשד למעורבות ברציחתה הוא אזרח גרמניה כבן 19, המחזיק בדרכון קנייתי. הוא מתגורר במקלט המדובר וממתין כי תוקצה עבורו דירה למגורים. מהמשטרה נמסר כי העצור בן ה-19 הוא זה שהוביל את החוקרים לגופה, שנמצאה בחדרו.
הדובר של התובע המחוזי בבון מסר כי "החשוד סיפק מידע נוסף הנמצא כעת בבדיקה", וסירב לספק מידע נוסף אודות המניעים לרצח ואת נסיבות מותה של הצעירה. כזכור, הוריה של הנערה בת 17 דיווחו על היעדרה בשבוע שעבר, לאחר שלא הגיעה לבית החברה שתכננה לפגוש בעיר בון. עם קבלת הדיווח על היעלמותה, המשטרה החלה לחפש אחריה בכוחות גדולים שכללו מאות שוטרים ולוחמי אש, וכן צוללנים. בנוסף, הועלה לאוויר מסוק והוזעקו צוותי כלבנים וחוקרים המצוידים במצלמות תרמיות.

ביוני האחרון, רשויות אכיפת החוק בגרמניה הודיעו כי סוזנה מריה פלדמן (14), נערה יהודייה מהעיר מיינץ שנעדרה במשך קרוב לשבועיים, נאנסה ונרצחה וגופתה התגלתה ליד העיר ויסבאדן הסמוכה. אחד החשודים, מבקש מקלט טורקי נעצר, בעוד שנערכים חיפושים אחרי מבקש מקלט עיראקי שלפי החשד נמלט עם משפחתו מהמדינה אחרי הרצח. 
פלדמן נעלמה ב-22 במאי אחרי שנסעה עם חברים לוויסבאדן ולא שבה בשעות הערב. המפנה בחיפושים אחריה התרחש ביום ראשון, כאשר פליט בן 13 סיפר לשוטרים כי שמע מהפליט העיראקי (20) על הרצח. 
התובע אוליבר קוהן סיפר כי אתמול התגלתה גופה שעליה סימני אלימות קשים בין השיחים ליד מסילת הרכבת הסמוכה לוויסבאדן-ארבנהיים ובדיקות גילו שמדובר בנערה הנעדרת. מבקש מקלט טורקי (35) שהתגורר במעון לפליטים בעיר נעצר ביום רביעי בערב, אולם החשוד השני, שגם התגורר במעון עם רעייתו וששת ילדיהם נעלם והחשד הוא שהוא לקח את משפחתו ונמלט מהמדינה תחת שם בדוי.