תוקף את המערב:המשבר בוונצואלה נמשך ולא עושה רושם שהוא בדרך לסיומו. בעוד הנשיא ניקולס מדורו תומכות מדינות כמו רוסיה וטורקיה, בחואן גוואידו, שהכריז על עצמו כנשיא, תומכות מדינות המערב, כמו ארה"ב והאיחוד האירופי. מדורו, שעדיין מסרב לפנות את כיסאו או לחלופין להכריז על בחירות חדשות, התראיין היום (ראשון) לערוץ CNN טורקיה, ואמר כי ארצו עוברת מלחמה היסטורית על "הדמוקרטיה והעצמאות שלנו". לדבריו, הכל קשור לארצות הברית, ש"תוקפת אותנו וחושבת שוונצואלה היא החצר האחורית שלה". 

ונצואלה היא קורבן של מתקפות חוזרות ונשנות, טוען מדורו. "שלושת הנשיאים האחרונים של ארה"ב - בוש, אובמה וטראמפ - הפכו את ונצואלה למטרה ופגעו בחיים הסוציאליים והפוליטיים במדינה. מאז מותו של הוגו צ'אבז חווינו הרבה התקפות, אבל זה רק החמיר מאז טראמפ הקיצוני, ועכשיו הם תכננו ניסיון הפיכה. הם הכריחו אדם לא ידוע להיות הפנים שלהם (גוואידו). הוא השביע את עצמו והפר את החוק". לדברי מדורו, בארצות הברית פרסמו שטראמפ בעצמו נתן לגוואידו את ההוראה לבצע את ההפיכה.
מדורו התייחס לעמדה של אירופה, שכאמור תומכת בגוואידו, ואמר שאירופה עדיין עושה טעות  לגבי ונצואלה. "למרות 200 שנות עצמאות, הם מתעלמים מההיסטוריה. הם לא יכולים לתת לנו אולטימטום, זו שחצנות. האליטה האירופית לא מייצגת את דעת הקהל האירופית, יש לנו חברים טובים רבים באירופה הבעיה היא שהמנהיגים מקשיבים לטראמפ ומחכים למוצא פיו".

מדורו נשאל לגבי האולטימטום שלו, לפיו הדיפלומטים האמריקאים בקראקס יעזבו את המדינה תוך 72 שעות. לדבריו, רובם עזבו, אולם חלקם נשארו כדי לקיים מו"מ. "אין לנו יחסים מדיניים עם ארצות הברית", הבהיר מדורו. "אני רוצה להיות כמו קובה, שלא היו לה יחסים עם ארה"ב אבל היו משרדי אינטרסים בשתי המדינות". 
מדורו נשאל האם יש סיכוי שתהיה פגישה בינו לבין טראמפ, כמו שהיתה בין הנשיא האמריקאי למנהיג קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און. לא סביר", ענה הנשיא הוונצואלי". טראמפ אינו מנהיג שיכול להתמודד עם בעיות ואני חושב שהוא בז לנו, לאמריקה הלטינית ולעולם. זאת האידאולוגיה שלו, הוא שונא אותנו. זה לא מקובל משום שאין מקום לגזענות".