שר החוץ של פקיסטן, שאה מוחמד קוריישי, אמר כי הטייס ההודי שמוחזק במדינה, לאחר שנפל בשבי, הוחזר היום (שישי) למדינתו במטרה להרגיע את המתיחות. "כמחווה של שלום וכדי למנוע הסלמה של המצב, הטייס ההודי שנמצא במעצר אצלנו ישוחרר היום ויועבר למדינתו", אמר לפרלמנט.
מוקדם יותר השבוע, שני טייסים ואזרח נהרגו בהתרסקות מטוס של חיל האוויר ההודי בחבל קשמיר, כך אמר בכיר הודי, על רקע מתיחות גוברת עם פקיסטן השכנה. לא נמסרו פרטים נוספים על התקרית. פקיסטן טענה כי ביצעה תקיפות בצד ההודי של קשמיר, וכי הפילה שני מטוסים הודים במרחב האווירי שלה ושבתה שני טייסים. מאוחר יותר פרסמה הממשלה ההודית הודעה שבה נכתב כי גם מטוס פקיסטני יורט בתקרית. 
"היום, חיל האוויר הפקיסטני ביצע תקיפות מעבר לקו הפסקת האש מתוך המרחב האווירי הפקיסטני", אמר דובר משרד החוץ באסלאמבאד. הצבא הפקיסטני טען כי מטוסים הודים חדרו לפקיסטן ובתגובה שניים מהם הופלו ושני טייסים נשבו. סרטון שהועלה לרשת הציג את אחד הטייסים ההודים שכביכול נשבו.

בכיר הודי נוסף אמר כי מטוסים הודים הניסו לפחות שלושה מטוסים פקיסטנים שחדרו לחלק ההודי של קשמיר. המטוסים ההודים חדרו לאזור בימבר גאלי-נושרה הסמוך לקו הפסקת האש שמהווה גבול בין המדינות.