נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לעג הערב (שבת) לחוקר המיוחד רוברט מולר, שמונה לחקור את פרשת המעורבות הרוסית בבחירות 2016, וכן למבטא הדרומי של היועץ המשפטי לממשלה לשעבר ג'ף סשנס. "מולר מעולם לא נבחר בצורה דמוקרטית", אמר בכנס CPAC בו נאם, "גם האדם שמינה את מולר לא עמד לבחירה מעולם". 
הוא הוסיף: "היועץ המשפטי לממשלה חלש ולא יעיל, ולא עשה את מה שהוא צריך לעשות". טראמפ המשיך וסיפר על שיחה שניהל עם הגברת הראשונה, מלאניה טראמפ, לפני שהורה על פיטוריו של מי שהיה ראש ה-FBI בתחילת כהונתו, ג'יימס קומי: "ידעתי שיאמרו שהפיטורים יהיו דו מפלגתיים שכן גם הדמוקרטים מתחו עליו ביקורת". הנשיא המשיך וכינה את החקירות "בולשיט", והוסיף ש"וועדות הקונגרס עברו לבדיקת עסקיו הפרטיים, משום שהדוח של מולר לא יכריע כי היתה מעורבות בבחירות". 
הנשיא המשיך וסיפר על הפסגה עם מקבילו הצפון-קוריאני קים ג'ונג און. "ארצות הברית למדה המון על קוריאה הצפונית לאחר הפסקתה הפתאומית של הפסגה", הסביר, "הייתי צריך ללכת משם, פשוט כי מדי פעם צריך ללכת". הוא טען כי בקוריאה הצפונית אמרו שהם מוכנים לעשות פחות בנושא הסנקציות, אבל זה לא מה שקרה שם: "אז אני חושב שאנחנו מנהלים משא ומתן". 

טראמפ העריך כי "כבר היום או מחר נגיע למצב שבו נביס במאת האחוזים את הח'ליפות האיסלאמית". הוא הוסיף כי "הגנרלים אמרו שהבסת דאעש תיקח שנתיים, אבל אמרתי שזה יותר מדי זמן". הנשיא סיפר על נסיעתו לעיראק: "דיברתי עם כוחות הקרקע ואמרתי להם שאפשר להשלים את המשימה מהר יותר, אם הם יתקפו מאתרים נוספים".