ממשיך להסתבך: אישה נוספת מאשימה את סגן נשיא ארצות הברית לשעבר, ג'ו ביידן, בכך שהוא נגע בה בצורה לא הולמת, כך פורסם הלילה (שלישי) בתקשורת האמריקאית. המתלוננת, איימי לאפוס, אמרה כי ביידן משך אותה לעברו כדי לחכך את אפו באפה בשנת 2009, במהלך אירוע התרמה שהתרחש בגרינוויץ' שבקונטיקט. 

"זה לא היה מיני, אבל הוא תפס אותי בראש", סיפרה לאפוס, שהייתה אז עוזרתו של חבר המפלגה הדמוקרטית, ג'ים היימס. "הוא הניח את ידו על צווארי ומשך אותי כדי להתחכך באפי עם אפו, וכשהוא משך אותי חשבתי שהוא עומד לנשק אותי בפה". 
דוברו של ביידן שחרר תגובה, בה נאמר: "במשך שנים רבות, במהלך מסע הבחירות שלי ובחיים הציבוריים שלי הצעתי אינספור לחיצות ידיים, חיבוקים וביטויים של חיבה. מעולם לא האמנתי שאני פועל בצורה בלתי הולמת. אם יגידו שפעלתי כך אקשיב, אבל זו לא הייתה כוונתי". 

כזכור, לפני כשלושה ימים האשימה הפוליטיקאית הדמוקרטית לוסי פלורס את ביידן בהתנהגות לא הולמת כלפיה, הכוללת ניסיון לנשק אותה ללא הסכמתה במהלך עצרת בחירות שהתרחשה בשנת 2014. מי שהייתה חברה בארגונו של המועמד ברני סנדרס חשפה במאמר שפורסם ב-"The Cut",  כי התקרית התרחשה בנובמבר 2014, בתקופה בה התמודדה על תפקיד מושל המדינה. ביידן הופיע באירוע כדי לסייע בגיוס תומכים דמוקרטים בנבדה.
פלורס, לטענתה, המתינה שיקראו לה לעלות לבמה, ואז הרגישה שתי ידיים מונחות על כתפיה. "למה סגן נשיא ארה"ב נוגע בי", היא תהתה במאמרה, תוך שהיא נזכרת במתרחש. לדבריה, סגן הנשיא לשעבר אף הריח את שיערה ולאחר מכן "נישק באיטיות את עורפי". 
"סגן נשיא ארה"ב נגע בי בצורה אינטימית, שמתאימה ליחסים בין חברים קרובים, משפחה או שותפים רומנטיים", כתבה פלורס, שהוסיפה: "הרגשתי חסרתי אונים, לא יכולתי לעשות דבר. גם אם התנהגותו לא הייתה אלימה, זה היה משפיל וחסר כבוד. לא השתתפתי בעצרת בתור חברתו, הייתי שם כמתמודדת על התפקיד".