ראש ממשלת בריטניה תרזה מיי אמרה היום (שלישי) כי תבקש מהאיחוד האירופי "דחייה נוספת לביצוע הברקזיט". בנוסף, היא היא הציעה להיפגש עם מנהיג האופוזיציה, ג'רמי קורבין, כדי לעבוד ביחד על תוכנית פעולה חדשה לביצוע עזיבת האיחוד האירופי. הדברים נאמרו במהלך הצהרה קצרה שנשאה לתקשורת בפתח המעון הרשמי ברחוב דאונינג 10. 

מוקדם יותר היום, דווח כי מחוקקים בבריטניה מנסים לגרום למיי לבקש ארכה נוספת לביצוע הברקזיט מהאיחוד האירופי. מחוקקים משתי המפלגות כי ינסו להעביר חוק שיכריח את ראש הממשלה תרזה מיי לבקש מהאיחוד האירופי ארכה לביצוע הברקזיט, וכך למנוע מצב של כאוס במקרה של עזיבה ללא הסכם ב-12 באפריל. כאמור עד כה, הפרלמנט בממלכה נכשל בהשגת רוב לאישור אחת משלוש העסקאות שהביאה ראש הממשלה לדיון. בשלושת המקרים, היא נחלה הפסד מוחץ. 
עזיבת האיחוד האירופי ללא הסכם מסודר, ב-12 לחודש, נותרה עדיין ברירת המחדל המשפטית האחרונה שנותרה בפני הממלכה, כל עוד לא יציגו בפני האיחוד האירופי עסקאות עזיבה נוספות. מנהיגי המדינות צפויים לקיים בשבוע הבא פסגת חירום בנושא הברקזיט. 
"אנחנו נמצאים עכשיו במצב מסוכן מאוד, כאשר הסיכון של עזיבת האיחוד האירופי ללא הסכם הולך ומתגבר", אמרה איווט קופר מהלייבור, הנמנית על החברים החתומים על ההצעה, בהם כמה ממפלגתה של מיי עצמה. "לראש הממשלה יש אחריות למנוע את זה", הסבירה, "אם הממשלה לא תפעל בנושא, לפרלמנט יש אחריות לנסות ולוודא שהדברים אכן יתנהלו בצורה הטובה ביותר, למרות הקרבה למועד האחרון". 

כאמור האיחוד האירופי יצטרך לאשר לבריטים כל עיכוב נוסף בעזיבה, זאת בכפוף לסעיף 50, וכן הבריטים ייאלצו לתרץ כל סיבה לעיכוב. לדברי המחוקקים, ההחלטה כמה עיכוב לבקש מהאיחוד - תלויה בממשלה, אם כי טיוטות החוק שהם עובדים עליה, קובעת כי האיחוד יוכל לבחור פרק זמן אחר לדחייה. 
המחוקק השמרני אוליבר לטוין, שהוביל תהליך של חיפוש אחר עסקאות ברזקיט חלופיות, אמר כי הצעת החוק שהם עובדים עליה כעת בנושא, היא "ניסיון אחרון להצלת המדינה שלנו מהסיכונים הרבים המתגלמים ביציאה מהאיחוד האירופי, ללא עסקה". לטוין הסביר: "אנחנו מבינים שזה קשה, אבל בהחלט שווה לנסות את זה". 
מחוקקים בממלכה אמרו כי הם מתכננים להשתלט על זמן הדיונים בפרלמנט ביום רביעי, ולהעלות אז את הנושא. קופר אמרה בראיון ב-BBC כי הדיונים על גיבושה של הצעת החוק חייבים להסתיים לפני הדיון עליה, שיתרחש כאמור ביום חמישי. ביל קאש השמרני התומך בברקזיט, אמר כי השתלטות הפרלמנט בצורה הזו ראויה לגינוי. "זה לא חוקתי ולא יעלה על הדעת להעלות להצבעה הצבעת חוק שנידונה וגובשה ביום אחד", הסביר. עם זאת, יושב ראש הפרלמנט, ג'ון ברקוב, אמר כי זה לא יוצא דופן שהצעת חוק עוברת להצבעה בבית הנבחרים לאחר יום אחד של דיונים.