המחבל האחרון שהיה מבוקש על רצח העיתונאי היהודי האמריקאי דניאל פרל ב-2002 נלכד בפקיסטן. עזים ג'אן, מפקד בטליבאן הפקיסטני, נעצר במבצע של כוחות הביטחון הפקיסטנים, כך אמרו היום (ראשון) בכירים במדינה. הפעילות התבצעה באזור הררי הממוקם כ--160 ק"מ צפונית לבירה אסלאמבאד. עזים ג'אן היה המבוקש האחרון בקבוצה שחטפה ורצחה את העיתונאי.
פרל, כתב ה"וול סטריט ז'ורנל", חקר ב-2002 את הקשר בין אל קעידה לבין טרוריסטים פקיסטנים. הוא נחטף בעיר קראצ'י כשעמד לראיין מנהיג טרור במדינה.
כוחות הביטחון הפקיסטנים העריכו כי הוא נחטף על ידי ארגון לשקר א-ג'אנגווי הקשור לאל קעידה. 

חוטפיו של פרל האשימו אותו בכך שהוא סוכן של המוסד הישראלי ואיימו לרצוח אותו בתוך 24 שעות אם דרישותיהם, כולל שחרור אסירים פקיסטנים מהכלא האמריקאי בגוואנטנאמו, לא יתקבלו. תשעה ימים לאחר מכן פורסם סרטון מזעזע המתעד את עריפת ראשו של פרל.


בין המחבלים שנתפסו בעבר בקשר לרצח היה עומר סעיד שייח', אזרח בריטי-פקיסטני ששכנע את פרל להגיע לראיון על מנת לחטוף אותו. מתכנן פיגועי 11 בספטמבר, חאלד שייח' מוחמד, אמר בחקירתו על ידי הכוחות האמריקאים כי הוא זה שרצח את "היהודי דניאל פרל". אביו של העיתונאי המנוח, פרופסור יהודה פרל, אמר בתגובה למעצר: "אני מברך על כל צעד לחשיפה והבאה לדין של הרוצחים הנתעבים הללו".