חגיגה בממלכה: הארמון שחרר היום (שלישי) תמונות חדשות של הנסיך לואי, בנם הצעיר של הנסיך ויליאם וקייט מידלטון, הדוכס והדוכסית מקיימברידג'. מדובר בתמונות שצולמו בגינה של בית המשפחה בנורפולק, על ידי לא אחרת מאמו. 
הנסיך נולד כאמור לפני כשנה, בשעה 11:04 שעון לונדון, כשמשקלו בעת הלידה היה 3.8 קילוגרמים. הדוכס מקיימברידג' נכח בלידה, שנוהלה על ידי ד"ר גאי ת'ורפ-ביסטון.שבע שעות לאחר הלידה שוחררו בני הזוג לביתם, והתינוק הוצג לראשונה לציבור הרחב, כשהוא בזרועות אמו, על מדרגות אגף לינדו בבית החולים סנט מרי שבלונדון.

צילום: רויטרס


צילום: רויטרס
התינוק הוא ילדם השלישי של הזוג והחמישי בתור לכתר המלוכה הבריטי, אחרי סבו, אביו, אחיו הבכור הנסיך ג'ורג' מקיימברידג' ואחותו הנסיכה שארלוט מקיימברידג'. כמו כן, הנסיך הוא הנין השישי של המלכה אליזבת השנייה ובעלה, הנסיך פיליפ, דוכס אדינבורו.

הוא נקרא על שם לואי מאונטבטן, דודו של הנסיך פיליפ, אדמירל בריטי וראש מטה ההגנה של בריטניה, שנרצח על ידי המחתרת האירית. מלידתו נושא הילד את התואר נסיך הממלכה המאוחדת וזכאי להיקרא בתואר "הוד מעלתו", מתוקף מכתב הרשאה שכתבה אם סבו, המלכה אליזבת השנייה ב-31 בדצמבר 2012 לפיו כל ילדיו של בנו הבכור של צ'ארלס, נסיך ויילס, יהיו זכאים לתארים הללו.