מלחמה פסיכולוגית? זינב, בתו של מנהיג ארגון חיזבאללה חסן נסראללה התראיינה לאתר הלבנוני אלעהד, הנחשב למקורב לארגון, וניסתה להציג את הצדדים האנושיים של אביה, תוך שהיא מפזרת איומים לכיוון ישראל. במהלך הראיון סיפרה זינב בת ה-33 על יחסיה עם אביה, וטענה כי "צבאה של ישראל, שהיה פעם בלתי מנוצח, יובס ואנחנו נתפלל באל אקצה". עוד היא אמרה שאדור לדבר עם ישראל או עם ארצות הברית, ששתיהן "מנצלות את המזרח התיכון".



בתחילה סיפרה זינב על יחסיה עם אביה, תוך שהיא מדגישה את הקשר הקרוב ביניהם, שלטענתה שינה את אופיו בגלל המגבלות שהוטלו על נסראללה לאחר מלחמת לבנון השנייה. "לפני המלחמה הייתי יכולה לבקר את אבא כשרציתי, אבל לאחריה - הדברים השתנו, בשל האיומים הישראליים", היא אמרה. זינב הדגישה כי אביה לא כלוא בבונקר, כפי שנטען רבות. "לא חי בבונקר והוא אינו אסיר. יש לו חיים נורמליים ואת כל מה שהוא זקוק לו". הבת ציינה, עם זאת, כי על נסראללה מוטלות מגבלות ביטחוניות בנוגע לתנועה ולמפגשים עם אנשים, אך ציינה כי היא עצמה מסתובבת בחופשיות וללא אבטחה מיוחדת.



במהלך הראיון ניסתה זינב להדוף גם את הטענות בנוגע לאורח חייו של אביה, וטענה כי הוא מתקיים בצניעות והיא עצמה לא נסמכת על שולחנו. "בחינתי הוא ערך עליון, אב למופת. למדתי ממנו צניעות. הוא מאוד צנוע וביישן", סיפרה זינב והוסיפה, "אנחנו בני מעמד הביניים, תודה לאל שאנחנו לא עניים, לא בגלל אמידותו של אבי, אני חיה על משכורתו של בעלי העובד". לבסוף סיפרה זינב על היחס של נסראללה לילדיה ונכדיו ואמרה כי הילדים "רבים על קרבתו ומתחרים על מי יישב קרוב אליו".