ממשיכים לצחצח חרבות: שר החוץ האיראני, מוחמד ג'וואד זריף, דחה את איומי נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, וכינה אותם עלבונות וקריאות לרצח עם. בראיון שהעניק היום (שלישי) זריף לרשת CNN האמריקאית, הזהיר שר החוץ האיראני כי ארצות הברית משחקת "משחק מאוד מאוד מסוכן" בכך שהיא מתגברת את כוחותיה באזור.
בנוסף לכך, התייחס זריף לאיומים ששיגר טראמפ לעבר איראן - שהזהיר את איראן כי אם תמשיך להתגרות בארה"ב ותתקוף מטרות אמריקאיות, היא תושמד. זריף, אמר בתגובה לדברים כי אין הוא מפחד מארצות הברית וכי איראן "תשרוד את העלבונות וקריאות הג'נוסייד של טראמפ".
במהלך הראיון, האשים זריף את ארצות הברית במשבר האחרון, וטען כי הפרישה האמריקאית מהסכם הגרעין היא זאת שהובילה את שתי המדינות לעימות. "אנו פעלנו מתוך כוונות טובות", אמר זריף בנוגע להסכם, "אך לא נסכים לדבר עם אנשים שלא עומדים במילתם", הוא הוסיף בנוגע לארצות הברית.

"איראן לעולם לא תישא ותיתן תחת סחיתה, אי אפשר לאיים עלינו ולצפות שנדבר. הדרך להגיע לדיאלוג היא בכבוד, לא באיומים", תקף זריף את התנהלותו של טרמפ. "יהיו השלכות כואבות להסלמה", אמר זריף, "אבל אנחנו לא מעוניינים בה", הוסיף וקרא לסיום הלוחמה הכלכלית שמנהלת לטענתו ארצות הברית נגד איראן, תוך שהוא מדגיש את מצוקת הציבור האיראני תחת הסנקציות האמריקאיות.