נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, אמר הבוקר (רביעי), בראיון לעיתונאי הבריטי פירס מורגן, כי הוא מוכן לשוחח עם נשיא איראן, חסן רוחאני. עם זאת הדגיש: "תמיד יש סיכוי לפעולה צבאית נגד איראן". 

"איראן הייתה מדינה מאוד עוינת כשנכנסתי לתפקיד. זו הייתה האומה הטרוריסטית ביותר בעולם באותה עת, וכנראה שגם כיום", אמר טראמפ, שגם לא שלל פעולה צבאית נגד הרפובליקה האסלאמית: "תמיד יש סיכוי. האם אני מעוניין בכך? לא, אבל תמיד יד סיכוי".  כשנשאל האם הוא מוכן לשוחח עם רוחאני, אמר: "כן, כמובן. אני מעדיף לדבר". 
 
בתוך כך, נשיא ארה"ב חשף כי הייתה לו "שיחה נהדרת" עם הנסיך צ'ארלס במהלך הפגישה בין השניים, שערכה 90 דקות. "מה שנגע בי זה התשוקה שלו לדורות הבאים, זה אמיתי. הוא רוצה שיהיה עולם טוב יותר לדורות הבאים וגם אני". 
ביום שני החל טראמפ את ביקורו בממלכה, והתקבל בארמון בקינגהאם על ידי המלכה אליזבת. הנשיא סקר משמר כבוד בריטי יחד עם המלכה ובנה, הנסיך צ'ארלס, ורעייתו קמילה, והתקבל בירי תותחים טקסי.
 
במהלך הביקור, כתב המנהיג האמריקאי בטוויטר כי "הסכם סחר עם בריטניה יהיה אפשרי ברגע שהיא תיפטר מהאזיקים בהם היא כבולה". זאת, ככל הנראה, כהתייחסות להסכם הברקזיט אותו לא הצליח הפרלמנט במדינה להעביר, ואף הוביל להתפטרותה של ראש הממשלה תרזה מיי. כמו כן, טען טראמפ כי התקבל באהבה במדינה, וכינה את הדיווחים על ההפגנות נגדו "פייק ניוז".
 
עוד לפני ביקורו, קרא טראמפ לבריטניה לעזוב את האיחוד האירופי בתאריך היעד ב-31 באוקטובר, עם או בלי הסכם על הברקזיט. הנשיא האמריקאי הבטיח כי ארצו תחתום על הסכם סחר דו-צדדי עם הממלכה לאחר היציאה. הוא שיבח גם את שר החוץ הבריטי לשעבר, בוריס ג'ונסון, שנחשב למועמד המוביל במפלגה השמרנית לרשת את ראש הממשלה היוצאת מיי. "למדתי את הנושא היטב. אני מכיר את השחקנים השונים", אמר לצהובון הסאן. "אני חושב שבוריס יעשה עבודה טובה מאד. אני חושב שהוא יהיה נפלא. אני מחבב אותו, תמיד חיבבתי. אני לא יודע אם הוא ייבחר, אבל אני חושב שהוא בחור טוב מאוד, מוכשר מאוד", אמר טראמפ.