נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, הציע הלילה (שבת) למנהיג קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, להיפגש איתו במהלך בסוף השבוע באזור המפורז, גם אם זה "רק כדי לומר שלום", לדבריו. בפיונגיאנג מיהרו להגיב להצעת טראמפ, אותה כינו "מעניינת מאוד". 
טראמפ היה אמור לעזוב את פסגת ה-G20, המתקיימת ביפן, ולנסוע לקוריאה הדרומית, שם אמור היה להיפגש עם הנשיא מון ג'יה אין. בציוץ שפרסם הבוקר בטוויטר הוא העלה אפשרות להיפגש עם גם קים. "אחרי כמה פגישות חשובות ביותר, כולל הפגישה שלי עם נשיא סין שי, אני אעזוב את יפן ואמשיך לקוריאה הדרומית (עם הנשיא מון). כשאהיה שם, אם קים ימצא זאת לנכון, אפגוש אותו בגבול רק כדי ללחוץ את ידו ולומר שלום". 
בקוריאה הצפונית מיהרו להגיב להצעתו של טראמפ. בהודעה רשמית מטעם המדינה, נמסר: "אנחנו רואה זאת כהצעה מעניינת מאוד, אך עדיין לא קיבלנו אותה באופן רשמי. אנו סבורים כי אם יתקיימו הפגישות, כפי שהתכוון טראמפ, זה יהיה אירוע משמעותי נוסף להעמקת היחסים בין שני המנהיגים ולקידום היחסים".

כזכור, טראמפ וקים נפגשו בסינגפור ביוני 2018 ובווייטנאם בפברואר 2019, ודנו בתכנית האמריקאית לנטרולה של פיונגיאנג מגרעין בתמורה להטבות כלכליות. 

"פתוחים לעסקת סחר עם סין"
 
במהלך שהותו בפסגת ה-G20 נשיא ארה"ב התייחס גם לסוגיית רכישת מערכת טילי ההגנה S-400 הרוסית על ידי טורקיה. טראמפ אמר כי מדובר ב"מצב מורכב" מבחינת ארה"ב, וציין כי "אנחנו בוחנים פתרונות שונים. זו בעיה, אין ספק". לפני כן הזהירה ארה"ב כי סנקציות יוטלו על טורקיה אם לא תיסוג מהעסקה. ארדואן, לעומת זאת, הבהיר כי העסקה לא תתעכב, והוסיף כי היא אמורה לצאת לפועל במהלך המחצית הראשונה של חודש יולי. 

בתוך כך, טראמפ התייחס גם ליחסי הסחר עם סין, ואמר כי הוא פתוח לעסקת סחר עם נשיא סין, שי ג'ינפינג. "אני באמת חושב שהיינו קרובים מאוד (לעסקה), ואז קרה משהו ופספסנו אותה, אך עכשיו אנחנו שוב מתקרבים", אמר טראמפ.  לדבריו, "זה יהיה היסטורי אם נוכל לעשות עסקת סחר הוגן, אנחנו פתוחים לזה לגמרי. אני חושב שהיה מפגש מאוד פורה". 
 
מאוחר יותר הבית הלבן הודיע בטוויטר כי המנהיג האמריקאי נפגש גם עם יורש העצר הסעודי, מוחמד בן סלמאן, וכי השניים "דנו בתוקפנות המתגברת של איראן".