איש העסקים האמריקאי ג'פרי אפשטיין, מי שהורשע בעבירות מין ועלה לכותרות בישראל לאחר שראש הממשלה לשעבר אהוד ברק תועד מחוץ לביתו, נמצא הלילה בתאו בבית הכלא הפדרלי בניו יורק עם חבלות וסימנים על צווארו, זאת לאחר שניסה לשים קץ לחייו, ככל הנראה, כך דווח הבוקר (חמישי) בתקשורת האמריקאית. 



לפי הדיווח, אפשטיין, שנעצר בתחילת חודש יולי, נמצא שכוב על רצפת תאו עם סימנים על צווארו, כך מסרו גורמים המעורים בפרטים ל-NBC. "ייתכן שהוא ניסה לתלות את עצמו", אמרו מקורות שדיברו עם WNBC-TV.

עם זאת, גורם אחר אמר כי הפציעות של אפשטיין אינן חמורות, והעלה את האפשרות שייתכן שהוא עשה זאת על מנת להביא להעברתו מהכלא הפדרלי בניו יורק. כמו כן, גורמים רשמיים לא פסלו את הסיכוי שהוא הותקף על ידי אסירים אחרים. אחד האסירים אף נחקר על ידי המשטרה. 

אפשטיין עלה לאחרונה לכותרות בעקבות קשריו, לכאורה, עם ברק, שצולם מחוץ לביתו. צילום מסך מתוך הדיילי מייל
אפשטיין עלה לאחרונה לכותרות בעקבות קשריו, לכאורה, עם ברק, שצולם מחוץ לביתו. צילום מסך מתוך הדיילי מייל


כזכור, בית המשפט בארצות הברית דחה את בקשתו של אפשטיין להשתחרר בערבות בעקבות החשדות המיוחסים לו, הקשורים בסחר וסרסור בנשים, עבירות מין ופדופיליה.

לפני כשבוע וחצי פורסמו ב"דיילי מייל" הבריטי תמונות של ברק משנת 2016, מחוץ לביתו של אפשטיין. בראיון ל'דיילי ביסט' אמר ברק כי פגש את אפשטיין עשר פעמים לכל הפחות, והוסיף כי ביקר באי הפרטי הנמצא בבעלותו בקריביים "רק פעם אחת, שנים לאחר הפרסומים אודות מסיבות הסקס והאורגיות שנערכו באי". ברק סיפר כי מי שהכיר לו את הטייקון היהודי לפני 17 שנים באירוע שהתקיים בארצות הברית היה לא אחר משמעון פרס, והוסיף כי גם ביל והילרי קלינטון היו, למיטב זיכרונו, בין הנוכחים