הצעירה הבריטית בת ה-19, שהתלוננה כי נאנסה על ידי 12 ישראלים וחזרה בה, שוחררה היום (רביעי) בערבות בסך 5,000 יורו במזומן על ידי בית המשפט, שקבע כי משפטה יחל ב-2 באוקטובר, זאת לאחר ששהתה במעצר במשך כחודשיים. אילו אביה, שנכח באולם בית המשפט, התחייב להיות ערב ל-15 אלף יורו נוספים. 

היא העבירה את הדרכון שלה לידי המשטרה את הדרכון שלה, וחויבה להתייצב במשטרת ניקוסיה שלוש פעמים בכל שבוע. כמו כן, נאסר עליה לעזוב את קפריסין. 

סנגוריה טוענים כי החוקרים הפעילו נגדה "אמצעי דיכוי" כדי לגרום לה לחזור בה מהטענה לפיה היא נאנסה על ידי הצעירים הישראלים באיה נאפה בחודש שעבר. הרשויות בקפריסין מכחישות טענות אלה, וטוענים כי היא חתמה על ההצהרה בנושא בכתב ביוזמתה. 
מייקל פולק, המסייע לצוות ההגנה המשפטית שלה, אמר: "היא לא שיקרה לגבי האונס והדיכוי של המשטרה הקפריסאית. היא חזרה בה בגלל מה שקרה בתחנת המשטרה". הוא הבטיח גם כי צוות ההגנה יציג עדויות לכך שהצעירה לא שיקרה כשטענה שנאנסה.

כזכור, ב-28 ביולי שוחררו כל הצעירים לביתם לאחר ביטול החשדות בעניינם. הם התקבלו בחגיגות גדולות על ידי משפחותיהם סמוך לבית המעצר. לאחר חזרתם לארץ איימו קרובים לתבוע את הנערה.