הוריקן "דוריאן" ממשיך להתחזק והיום (ראשון) הגיע לרמה 5 המקסימלית, כאשר הסערה מתקרבת לחוף הדרום-מזרחי של ארה"ב. עוצמת הרוחות המירבית הגיעה ל-260 קמ"ש ועל פי המרכז הלאומי להוריקנים בארצות הברית, הוא צפוי להכות באיי הבהאמה במהלך היום ולהגיע לפלורידה מחר בשעות הערב. 

ראש ממשלת איי הבהאמה, הברט מיניס, כינס מסיבת עיתונאים בה התחנן בפני תושביו לעבור לאי המרכזי בקבוצת האיים, זאת כדי להימלט מהסערה: "אני רוצה שתזכרו, ניתן להחליף בתים, דירות, מבנים אך חיים - אי אפשר", ואף כינה את הסערה "הרסנית ומסוכנת". בנוסף הזהיר מיניס, כי 73 אלף איש ו-21 אלף בתים נמצאים בסכנה. בעקבות התקרבות ההוריקן, התבקשו תושבי איי הבהאמה למצוא מקלט.
מושל פלורידה, רון דסנטיס, התריע מפני הסערה וכתב כי "יש להתייחס לסערה הזו ברצינות. הוריקן דוריאן נע לאט וצובר כוח. זה הזמן להתכונן ולקיים תוכנית". בעקבות הסופה ביטל הנשיא טראמפ, את ביקורו המתוכנן בפולין ואמר כי "כעת זה נראה כי הסופה עלולה להפוך למפלצת". 

בסרטון שהעלה הנשיא לחשבון הטוויטר שלו הוא הודיע כי מזון ומים נשלחים לפלורידה כחלק מההכנות לקראת הסופה. "נראה שזה די בטוח שהסופה תכה במרכז המדינה, וזה לא טוב. הרוחות הולכות וגוברות בקצב אדיר, ונראה כי הן הולכות להיות גבוהות באופן בלתי יאומן", אמר טראמפ.