גורמים רשמיים באיראן אמרו היום (רביעי) כי בפגנות ההמוניות, שמתקיימות מזה כשבועיים, לקחו חלק עד כה כ-200 אלף משתתפים. לדברי אחד המחוקקים, נעצרו כ-7,000 בני אדם.  המנהיג העליון האייתוללה עלי חמיאני הגדיר את השבועיים הללו כ"קונספירציה מסוכנת מאוד" וציין כי המהומות שהחלו בשל עליית מחירי הדלק נחלשו לחלוטין.
ארגון אמנסטי אינטרנשיונל מסר מוקדם יותר השבוע כי תועד מותם של לפחות 143 מפגינים. עם זאת, בטהרן דחו את הנתונים, שהיה קשה לאמת אותם, שכן השלטונות באיראן כיבו את האינטרנט במשך השבוע האחרון. על פי הדיווחים בכלי התקשורת השונים במדינה, האינטרנט הטלפונים הניידים חזר היום בבוקר, לאחר שהאינטרנט הקווי חזר חלקית ביום שני. 

צילום: רויטרס


צילום: רויטרס

 
צילום: רויטרס


צילום: רויטרס

 
בתוך כך, במשרד הביון האיראני נמסר כי במהלך ההפגנות נעצרו לפחות שמונה בני אדם הקשורים ל-CIA. בסוכנות הידיעות הרשמית IRNA נכתב: "גורמים אלה קיבלו הכשרה במדינות שונות במימון ה-CIA, זאת בחסות הפיכתם לעיתונאים אזרחיים לכאורה". עוד נכתב כי "שישה נעצרו בזמן שהגיעו למהומות וניסו לבצע את הוראות שולחיהם, והשניים האחרים בזמן שניסו לשלוח מידע לחו"ל". 

בתוך כך, שר הפנים עבד רזא רהמני פזלי, אמר כי 731 בנקים ו-140 מבני ממשלה הוצתו במהלך המהומות האחרונות במדינה. בדבריו, שפורסמו בסוכנות הידיעות הרשמית אירנ"א, הוסיף השר כי יותר מ-50 בסיסים של כוחות הביטחון הותקפו וכ-70 תחנות דלק הועלו באש. הוא לא פירט היכן המתקפות התרחשו.