רשת אל-ערבייה הסעודית דיווחה הערב (רביעי) כי מחסן אמצעי לחימה של משמרות המהפכה הותקף מהאוויר בשדה תעופה באזור אל-בוכמאל שבגבול סוריה-עיראק. לפי שעה לא ידוע על נזק או על נפגעים. כמו כן, נטען כי עדיין לא ברור מי עומד מאחורי המתקפה. לפני המתקפה, זוהו מטוסי סיור בלתי בשמי מחוז דיר א-זור שבמזרח המדינה. עקב כך, מיליציה איראנית ירתה לעברם טילי נ"מ.



בתוך כך, הערב יצא ראש הממשלה, בנימין נתניהו לביקור מדיני בליסבון, בירת פורטוגל. לקראת ההמראה, אמר רה"מ נתניהו כי הוא יוצא לליסבון, שם ייפגש עם ראש ממשלת פורטוגל, "אבל היעד העיקרי זה קודם כל להיפגש עם מזכיר המדינה האמריקני מייק פומפאו".

נתניהו המשיך והוסיף: "ביום ראשון שוחחתי עם הנשיא טראמפ. השיחה נסובה בעיקר על איראן. המשך השיחה הזאת, עם פומפאו, תתמקד קודם כל באיראן ובעוד שני נושאים: ברית הגנה עם ארה"ב, שאני רוצה לקדם, וגם הכרה אמריקנית עתידית על החלת הריבונות הישראלית בבקעת הירדן. אלה נושאים חשובים מאוד, אנחנו מטפלים בהם כל הזמן. ויש גם נושאים אחרים שאני לא אפרט כאן".

במהלך הטיסה נתניהו שוחח עם הכתבים המדיניים המתלווים אליו. רה"מ סיפר בין היתר כי לפני מספר ימים הוא  שוחח עם נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ על איראן: "אמרתי לו את דעתי על ההפגנות באיראן ועיראק - שאין סיבה לעזור למשטר האיראני אלא להגביר את הלחץ. איראן תכננה כבר להשתלט על המזרח התיכון ועכשיו הם במגמת התכווצות וצריך להגביר את המגמה הזו".

נתניהו הבהיר כי "קיים לחץ גדול על איראן והוא מביא לכך שהמשאבים של איראן מתחילים להיות מתוחים כשהיא מנסה להגדיל את ההשפעה שלה באזור. הבעיות הכלכליות האלה יוצרות בעיות פוליטיות בעיראק וגם באיראן. יש כר נרחב להחליש את איראן וזה היעד שלנו".