למרות נאומו של מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, בו הפנה אצבע מאשימה כלפי ישראל וארצות הברית, כמי שעומדות לטענתו מאחורי גל המחאות על רקע כלכלי בארצו, נמשכה הערב (ראשון) המתיחות בין מפגינים לבין כוחות הביטחון בלבנון, כאשר המפגינים הבטיחו להסלים את מאבקם הפעם גם נגד האלימות של המשטרה וירו זיקוקים אל עבר כוחות הביטחון בבירה ביירות.



בשבת דווח על 54 נפגעים, בהם 36 שפונו לבתי החולים, זאת לאחר שכוחות הביטחון השתמשו באמצעים לפיזור הפגנות נגדם בשני כיכרות מרכזיים בבירה. בנוסף, המשטרה הסלימה את מאבקה נגד המפגינים וציינו כי 20 שוטרים וקצין נפגעו במהלך העימותים.



חסן נסראללה. צילום: רויטרס
חסן נסראללה. צילום: רויטרס



שרת הפנים, ריא אל-חסן, ביקשה מכוחות הביטחון לערוך חקירה מהירה ומקיפה, כדי לבדוק את האירועים שהביאו לנפגעים רבים בלב הבירה, ובמקביל קראה למפגינים להיות עירניים "לגורמים זרים שמנסים לנצל את המחאה כדי לפגוע בה". אל-חסן הוסיפה עוד, כי "גורמים זרים הם שגורמים להתנגשות בין הביטחון למפגינים. אני מודאגת ומביעה צער והלם על רקע התנגשות זו".



בעיירה עכאר בצפון לבנון, הוצתו שני מטות ראשיים של שתי מפלגות פוליטיות. התוקפים ניפצו את חלונות המשרדים של מפלגות "אל-מוסתכבל" בראשות ראש הממשלה המתפטר סעד חרירי. בתקיפה נוספת, הציתו מפגינים את משרדיה של המפלגה הלאומית החופשית, מפלגת הנשיא מישל עוון, שהיא המפלגה הגדולה ביותר בפרלמנט בראשות שר החוץ ג'ובראן באסיל, בעיירה ג'דידה.