התקשורת בגרמניה כבר מכנה זאת כ"נס חג המולד": נער בן 15, שנעדר במשך שנתיים וחצי, נמצא בסוף השבוע בארון של חשוד בפדופיליה, כך מסרו הרשויות במדינה. העיתון "דויטשה וון" דיווח כי משטרת רקלינגהאוזן, שנמצאת צפונית לקלן, ביצעה חיפוש בביתו של החשוד, לארס ה. בן ה-44, כשמצאו את הנער - מרווין ק. - מתחבא בארון. מרווין הועבר לטיפול פסיכיאטרי, והמשטרה מסרה כי אין שום הוכחה שהוא החזק בדירה בניגוד לרצונו. 

הנער נעלם ממקלט ב-2017, אבל המאמצים לאתר אותו עלו בתוהו. אימו אמרה, שראתה אותו לאחר שנמצא, ל"בילד" כי בנה נראה כמו "אדם זקן ושבור". לדבריה, האדם שאיתו הוא היה בטוח שלט בו. "אני יכולה להשתגע מהדברים שהוא עשה לו", אמרה, "תמיד הנחתי שהוא מת או במקום שבהוא לא יכול ליצור איתי קשר". 

על פי הדיווח, החשוד נעצר בחשד שביצע שורה של עבירות מין, והמשטרה החרימה מכשירים אלקטרוניים מביתו, וכעת היא חוקרת את תכולתם. אביו של החשוד, בן 77, שגם הוא מתגורר בדירה, נעצר אך שוחרר מאוחר יותר. על פי דיווח בטיימס הלונדוני, שכנים של החשוד לא ראו את הנער, אולם דיווח כי שמעו צעקות של גברים מבוגרים בוקעות מן הדירה. 
 
"במשך שנתיים וחצי דמיינתי לעצמי איך זה יהיה לפגוש אותו", אמרה האם. "זה לא היה ככה. זה היה הלם, אתה לא יכול לדבר, אתה רק רוצה לקחת את הילד שלך רחוק מכאן. הוא תפס אותי בדרך שלא ניתן לתאר, בקושי זיהיתי אותו". 

מרווין נעלם כשהיה בן 13, מבית מחסה, אליו עבר לאחר שאביו מת. הוא אמר להתראות לאחראים ב-10 ביוני 2017 ויצא, ככל הנראה לפגוש חברים במרכז העיר. הוא שלח הודעת וואטסאפ אחרונה לפני הצהריים ואז הטלפון שלה נכבה. 

המקרה של מרווין מזכיר את זה של נטשה קמפוש, שנחטפה ב-1998 בהיותה בת 10, על ידי פדופיל. כעבור שמונה שנים היא הצליחה לברוח מהמרתף בו הוחזקה. במהלך תקופה זו עברה התעללות מינית, אונס, הורעבה וחוותה גם אלימות פיזית קשה.