"הם התנפלו עלי כמו להקת זאבים, חשבתי שאני הולכת למות". במילים אלו תיארה הצעירה הבריטית שטענה כי נאנסה על ידי ישראלים באיה נאפה, קפריסין, את מה שעבר עליה לטענתה בחדר בית המלון לפני חצי שנה, בראיון לעיתון ה"סאן". 

הצעירה בת ה-19 מספרת כיצד אחד התוקפים הצמיד אותה למיטה באמצעות ברכיו, בעוד חבריו עומדים בתור כדי לאנוס אותה. "אני לא יודעת כמה מתוך 12 הצעירים שהיו שם אנסו אותי בפועל. אתה לא יכול לספור, זה בלתי אפשרי", אמרה. 

לדבריה, "הם עמדו בתור, נרגשים, מדברים וצועקים בעברית. ניסיתי להיאבק בהם ולהדוף אותם, אבל לא יכולתי. הם היו כמו להקת זאבים".

כזכור, בחודש שעבר הורשעה הצעירה בבית המשפט בקפריסין בהגשת תלונת שווא. השופט הקפריסאי תיאר את עדותה של הצעירה כ"לא אמינה", וכתב כי שיקרה במטרה לנקום על כך שצולמה במהלך קיום יחסי מין במלון.

הצעירה התייחסה בראיון לאופן בו הכריחו אותה השוטרים בקפריסין לחתוטם על הודאה ששיקרה לגבי האונס. "הם קראו לי לתחנת משטרה מבודדת והחזיקו אותי במשך שמונה שעות ללא עורך דין", סיפרה בראיון. לדבריה, השוטרים ניצלו את הפחד שלה והכריחו אותה לכתוב ולחתום על הודאה שהוכתבה לה על ידי שוטר ממין שזכר. 

"ניסיתי לשאול אותה לגבי הניסוח, אבל הוא התעצבן וצעק עלי: 'לא! תכתבי מה שאני אומר לך'. הבנתי במקום שעשיתי טעות שחתמיתי על ההודאה. סיפרתי לעובדת סוציאלית מה קרה, אבל היא אמרה שעכשיו אין כבר מה לעשות".