יצרנית בובת הפלסטיק הפופולרית ברחבי העולם - ברבי, השיקה סדרה חדשה לשנת 2020 המכוונת "להציג נוף רב־ממדי של יופי" ולהגדיל את טווח הייצוג של מגוון האנשים בחברה. 

הקולקציה החדשה כוללת בובות ברבי לא מושלמות, כגון בובה נטולת שיער, או עם מחלת העור ויטיליגו - שעוצבה בהנחיית רופא עור -  וכן ברביות עם רגליים תותבות, שנוצרו בשיתוף פעולה עם ילדה בת 12 בעלת זרוע תותבת. גם בן זוגה של ברבי קן משתנה ויופיע, לראשונה, עם שיער ארוך מוזהב.

"מאטל", חברת הצעצועים האמריקאית המייצרת את הבובה, מסרה כי התוספות החדשות נועדו "להגדיר מחדש את המשמעות של להיות ברבי או להיראות כמו ברבי", וזאת כדי שיאפשרו לילדים "לשחק ביותר סיפורים שהם רואים סביבם בעולם". על בובת הברבי הקירחת אמרה החברה כי היא מקווה שכל ילד שחווה נשירת שיער מכל סיבה שהיא יוכל לראות את עצמו "משתקף" בבובה.

בובות הברבי החדשות, שיהיו זמינות לרכישה במרוצת השנה, מצטרפות ליותר מ־170 בובות מקו האופנה החדש של חברת הצעצועים שהוצגו לראשונה בשנת 2015. הקו החדש מציג 22 גוני עור, 76 סגנונות שיער, 94 צבעי שיער ו־13 צבעי עיניים, כך שהילדים יוכלו "למצוא בובה שמדברת אליהם". יותר ממחצית הבובות שנמכרו ברחבי העולם בשנה שעברה שייכות לקולקציה זו.