‏הפריימריז של המפלגה הדמוקרטית בארה"ב: ברני סנדרס, המועמד המוביל, סיפר הלילה (בין שלישי לרביעי) בעימות מול שאר המתמודדים כי "יבחן" את העברת השגרירות האמריקנית בחזרה לתל אביב. סנדרס אף כינה את ראש הממשלה בנימין נתניהו "גזען קיצוני".

"אני גאה ביהדות שלי, גרתי בישראל כמה חודשים", פתח סנדרס את דבריו לאחר שנשאל על הסכסוך הישראלי-פלסטיני. "כרגע, בראשות הממשלה בישראל עומד ביבי נתניהו, אדם גזען. אני מאמין שהמדיניות שלנו באזור צריכה להבטיח את ביטחונה ועצמאותה של ישראל אך גם לדאוג לצרכים של העם הפלסטיני".

ראש עיריית ניו יורק לשעבר, מייקל בלומברג, השיב לדברי סנדר ואמר כי לא ניתן להשיב את השגרירות למקומה, עם זאת לדבריו הפתרון הוא לפצל את השגרירות. הסנאטורית אליזבת וורן הסתייגה מלתת תשובה חד משמעית ואמרה כי העברת השגרירות אינה החלטה שוושינגטון יכולה לקבל. "עלינו לתת לצדדים לקבוע את ערי הבירה שלהם בעצמם", הוסיפה וורן.

כזכור, סנדרס ניצח בפריימריז הדמוקרטיים במדינת נבאדה. "ניצחנו בהצבעת הפופולריות באייווה ובפריימריז שנערכו בניו המפשייר. לפי ארבעה כלי תקשורת ניצחנו במדינת נבאדה", אמר סנדרס בנאום שנשא מול תומכיו בסן אנטוניו, טקסס, והוסיף: "הרכבנו יחידה רב-דורית ורב-גזעית, שהולכת לסחוף את המדינה. אנחנו ננצח את הפריימריז הדמוקרטיים בטקסס".