"אתה תמיד תוכל לחזור אלינו". זה המסר שהעבירה המלכה אליזבת השנייה לנכדה, הנסיך הארי, בשיחה אישית ראשונה ביניהם אחרי שהוחלט על פרישתם של הנסיך ורעייתו, מייגן מרקל, והמעבר שלהם לקנדה.

ה"סאן" דיווח כי ביום ראשון האחרון, הגיע הנסיך - שעדיין נושא בתואר הדוכס מסאסקס - לטירת וינדזור, אחרי שצעד ברגל מביתו בקוטג' פרוגמור הסמוך, ושוחח במשך ארבע שעות עם סבתו, וזאת לפי בקשתו.

גורם בארמון מסר לצהובון: "למלכה היה המון מה לומר להארי, וזה היה הזמן האידיאלי עבורם להגיד את מה שיש להם". לדבריו, "זו הפעם הראשונה שבה למלכה הייתה הזדמנות לשוחח עם הארי בעצמו ולשמוע מה תוכניותיו. האווירה הייתה משוחררת ודיברו על הכל".

מהדיווח עולה כי המלכה לא הסתירה את אכזבתה מכך שהיא ויתר בני המשפחה אינם יכולים לראות את ארצ'י, בנו הבכור של הנסיך, אולם היא מקבלת את החלטתם של בני הזוג לעבור לצפון אמריקה. "היא הבהירה לו שהוא ומייגן תמיד יוכלו לחזור אם ישנו את דעתם, ושהיא תקבל אותם בזרועות פתוחות", ציין הגורם. "אנחנו מקווים שהשיחה טיהרה את האווירה, ושהדרך הלאה נראית חיובית יותר".

הנסיך הארי הגיע בשבוע שעבר לבריטניה, בעוד מרקל צפויה להצטרף אליו ביממה הקרובה. השניים יחלו מחר בסדרת אירועים פומביים, האחרונים לפני שיעזבו את בית המלוכה באופן רשמי בסוף החודש ויחלו בחיים עצמאיים, ללא תוארי המלוכה. האירוע האחרון יתקיים ביום שני הבא, כאשר כל בני המשפחה ישתתפו בתפילה לציון יום חבר העמים בכנסיית ווסטמינסטר.