מאז פורסם דבר מחלתו, מיהרו מנהיגים רבים ופוליטיקאים ברחבי העולם לשלוח לנשיא ארצות הברית דונלד טראמפ שנדבק בנגיף הקורונה ביחד עם רעייתו מלניה, איחולי החלמה מהירה ובריאות איתנה.

ג'ו ביידן מתייחס למחלתו של הנשיא טראמפ. צילום: רויטרס

יריבו של טראמפ, המועמד הדמוקרטי לנשיאות ג'ו ביידן כתב: "ג'יל ואני שולחים את מחשבותינו לנשיא טראמפ ולגברת הראשונה מלניה טראמפ להחלמתם המהירה. נמשיך להתפלל למען בריאותם וביטחונם של הנשיא ומשפחתו".

יריב אחר של טראמפ, נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי הוא ורעייתו מישל מקווים ש"הנשיא, רעייתו וכל יתר הנדבקים ברחבי המדינה יקבלו את הטיפול הדרוש על מנת שיוכלו להחלים המהירות".

נשיא ברזיל ז'איר בולסונרו פרסם פוסט בחשבונו בפייסבוק, בו איחל "החלמה מהירה לנשיא ארה"ב ולגברת הראשונה". הנשיא הברזילאי שחלה בעצמו בנגיף הקורונה הוסיף כי "בעזרת האמונה באל הם יתאוששו בקרוב, יחזרו לעבודת ניהול המדינה והקמפיין הנשיאותי לא יינזק".

מנהיג קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, שלח מכתב לנשיא האמריקאי, בו איחל לו החלמה מהירה: "מקווה בכנות כי טראמפ והגברת הראשונה יחלימו במהרה", כתב המנהיג.

דונלד טראמפ, קים ג'ונג און (צילום: רויטרס)
דונלד טראמפ, קים ג'ונג און (צילום: רויטרס)

ראש הממשלה בנימין נתניהו היה גם הוא בין המאחלים, וכתב לנשיא: "כמו מיליוני ישראלים, שרה ואני חושבים על הנשיא טראמפ ורעייתו מלניה ומאחלים לחברינו החלמה מלאה ומהירה".  

ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון שכזכור, נדבק בנגיף הקורונה והחלים זה מכבר, כתב בטוויטר כי הוא "מקווה שטראמפ ורעייתו יחלימו במהרה", ראש ממשלת הודו נרנדה מודי איחל לזוג הנשיאותי "החלמה מהירה" ואילו נשיא רוסיה ולדימיר פוטין איחל לשניים בריאות והחלמה מהירה באמצעות אפליקציית הטלגרם.