הנשיא דונלד טראמפ כבר אמר ליועציו כי הוא חושב להתמודד שוב לנשיאות ארה"ב כבר בבחירות שייערכו בשנת 2024 - כך עלה מדיווח שפורסם היום (שני) באתר החדשות "אקסיוס". עד כה, טראמפ טרם הכיר בתוצאות הבחירות והתכחש לניצחונו של ג'ו ביידן.

הנשיא דונלד טראמפ טוען להונאה בבחירות. צילום: רויטרס

בתוך כך, הודיע טראמפ על פיטוריו של שר ההגנה האמריקאי, מארק אספר, ומינויו של מנהל המרכז הלאומי למלחמה בטרור כריסטופר מילר במקומו. בציוץ שכתב בחשבון הטוויטר שלו ציין הנשיא כי המינוי ייכנס לתוקף באופן מיידי.  
אתמול דיווחה רשת CNN כי מלאניה טראמפ מנסה אף היא לשכנע את בעלה להכיר בהפסדו בבחירות לג'ו ביידן. בכך מצטרפת הגברת הראשונה, הצפויה לעזוב את הבית הלבן בחודש ינואר הקרוב, לחתנו ויועצו הבכיר של הנשיא, ג'ארד קושנר. הבוקר דווח שקושנר מפציר בטראמפ להודיע באופן רשמי שהוא מכיר בהפסד.

מלאניה, שטרם התייחסה בפומבי לתוצאות הבחירות, ככל הנראה מנסה להפעיל לחצים על בעלה להודות בהפסדו, ולהימנע ממעורבות משפטית ארוכה. עד כה לא הראה טראמפ סימנים שהוא מתכוון להפסיד בכבוד, וממשיך לטעון לאי תקינות ומעשי שוחד בקלפיות רבים ברחבי המדינה. למרות זאת, מדווחים כלי התקשורת בארה"ב שנראה כי אין לנשיא כל ראיות לביסוס טענותיו בעניין.