פיצוץ התרחש היום (שישי) ליד שגרירות ישראל בניו דלהי, כוחות משטרה מקומיים הגיעו למקום. לפי הדיווח, אין נפגעים בנפש, אך מספר כלי רכב ניזוקו מעוצמת הפיצוץ. ככל הנראה, מדובר במטען צד שהתפוצץ במקום. 

בראיון שערך שגריר ישראל בהודו, רון מלכא לערוץ 12, הדגיש כי בישראל ובהודו מתייחסים לפיצוץ כאל אירוע ביטחוני, ונבדק אם השגרירות הייתה היעד. "לא מופתעים - אנחנו יודעים שאנחנו מטרה לאויב". בנוסף, ציין כי האירוע התרחש בדיוק בשעה בה אמורים לצאת העובדים מהשגרירות.

שר החוץ, גבי אשכנזי, שוחח עם מקבילו אשר הבטיח כי שלטונות הודו ערבים לביטחון השליחים הישראלים וימשיכו לפעול בנחישות לאיתור כל המעורבים בפיצוץ.

טרם ידוע האם הפיצוץ כוון כלפיי מבנה השגרירות. על פי הדיווח, הפיצוץ אירע כ-50 מטרים מבניין השגרירות, במקום שנקרא "בית ג'ינדל". לפי דיווח נוסף, בטקס שהתקיים באותה העת במקום השתתף גם ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי.

זירת הפיצוץ סמוך לשגרירות ישראל בהודו. צילום: רשתות חברתיות זרות

ממשרד החוץ נמסר: "בפיצוץ כי לא היו נפגעים בפיצוץ ואין נזק לבניין. לכל השליחים ועובדי השגרירות שלום. האירוע נמצא כעת תחת חקירת הרשויות בהודו אשר עומדות בקשר עם הגורמים הישראלים הרלוונטים. שר החוץ מעודכן באופן שוטף באירוע והנחה לנקוט בכל צעדי הביטחון הנדרשים"