שערוריית המין המסתעפת בצרפת מקבלת אופי פוליטי ומגיעה עד למקורבי הנשיא. במוקד: מעשי אונס, פדופיליה וגילוי עריות בחוגי העילית של החברה, בפוליטיקה, באקדמיה ובעולם התרבות.

הכל החל בספרה רב־המכר של קמיי קושנר, בתו של מי שהיה שר החוץ, הסוציאליסט ממוצא יהודי, ברנאר קושנר. היא גילתה כי אביה המאמץ, פרופ' אוליביה דיהמל, איש בעל השפעה בחוגי השלטון, נשיא מועצת המנהלים של בית הספר הגבוה למדעי המדינה המכשיר את העילית החברתית הצרפתית ונשיא מועדון המאה האקסקלוסיבי של בעלי העוצמה ברפובליקה, הכריח לפני יותר משלושה עשורים את אחיה התאום לקיים עמו יחסי מין כשהיה בן 13.

אגב כך, היא חשפה את מנהגי חוגי העילית שצמחו בימי מרד הסטודנטים והאינטלקטואלים במאי 1968, שהובילו את צרפת משנות ה־80 ואילך בשם הססמה "אסור לאסור" - ובהם בין השאר, חיי משפחה ומין חופשיים לעיני ילדים רכים ולעתים בהשתתפותם.

אמה, הסופרת והחוקרת אוולין פיסייה, שהייתה בעבר המאהבת של הרודן המנוח פידל קסטרו ונישאה לדיהמל, העדיפה להשאיר את הסוד בחוג המשפחה. אחותה, שחקנית הגל החדש מרי פרנס פיסייה, דווקא רצתה לחשוף אותו, אך גופתה נמצאה באופן מסתורי בקרקעית הבריכה שלה. האב הביולוגי, ברנאר קושנר, מייסד ארגון רופאים ללא גבולות, הציל ילדים רבים מעבר לים, אך לא את ילדיו שלו.

החשיפה עושה שמות במקורביו של הנשיא עמנואל מקרון. פרדריק מיון, מנהל בית הספר למדעי המדינה, נאלץ להתפטר לאחר שהתברר ששיקר כשטען שלא ידע על הסוד הנורא. מרק גיום, נציב מחוז פריז ומזכיר הממשלה לשעבר, צפוי ללכת בעקבותיו. מאות סטודנטיות של בית הספר וסניפיו יצרו האשטאג של תלונות על אונס שעברו בין כתליו בלי שההנהלה מצאה לנכון להגיב.

נגד דומיניק בוטונא, מקורב אחר לנשיא וראש מרכז הקולנוע הצרפתי, גוף המגייס מימון לקולנוענים, הוגש כתב אישום על אונס של בן משפחת ידידים. כמו כן, בתו של שחקן הקולנוע היהודי הנודע רישאר ברי טוענת כי התעלל בה מינית עם בת זוגו כשהייתה בת 8.