בית המשפט בניו יורק גזר הערב (רביעי) עונש של שלוש שנות מאסר על השחקנית אליסון מאק, כוכבת הסדרה "סמולוויל", על שפיתתה נשים להצטרף לכת המין האלימה נקסיום. לפני מתן גזר הדין, הביע מאק צער וחרטה על מעשיה.

השופט ניקולס גראפיס מבית המשפט הפדרלי בברוקלין קבע שמאק (38) תרצה מאסר של שלוש שנים ותשלם קנס של 20 אלף דולר אחרי שהודתה לפני שנתיים בעבירות של סחיטה וקשירת קשר לסחיטה במסגרת עסקת טיעון. התביעה ביקשה עונש קל מ-14 שנות מאסר בשל שיתוף הפעולה של מאק במהלך החקירה.

מאק שגילמה את דמותה של קלואי סאליבן, חברתו הטובה של סופרמן הצעיר בסדרה "סמולוויל", נעצרה באפריל 2018 בחשד לחברות בכת המין האלימה נקסיום. היא הודתה כי סייעה למנהיג הכת, קית' רנייר, לסחוט נשים כדי שיספקו "עבודה ושירותים" עבור רנייר ובכירים נוספים בכת, כאשר על פי התביעה, המטרה הייתה להפוך את הנשים לשפחות מין של מנהיג הכת ושמו של רנייר נצרב על גופן. רנייר עצמו נידון באוקטובר האחרון למאסר עולם.

בשבוע שעבר, לקראת הכרעת הדין, שלחה מאק, ששהתה במעצר בית אצל הוריה בקליפורניה, מכתב התנצלות בפני הקורבנות. "התנסיתי בבושה עצומה בעת שעבדתי לקבל ולהבין את מה שקרה ואת כל מה שבחרתי", כתבה. "הקדשתי לו (רנייר) את נאמנותי, המשאבים שלי וגם את חיי. זו הטעות הגדולה ביותר והחרטה הגדולה ביותר של חיי. אני מצטערת שהבאתי אתכן לנקסיום. אני מתנצלת שחשפתי אתכן לתוכניות מרושעות ופוגעניות מבחינה רגשית של אדם מעוות".