מנכ"ל יוניליוור העולמית, אלן ז'ופ, אמר היום (חמישי) במהלך שיחה עם משקיעים כי החברה "מחויבת לחלוטין לישראל". הוא הסביר: "אם יש מסר אחד שאני רוצה להדגיש הוא שיונילויוור נותרה מחויבות לחלוטין לעסק שלנו בישראל. ביצענו השקעות משמעותיות במדינה בעשור האחרון, בהן בתחום היזמות ובתוכניות החברתיות".

"ההחלטה הזו התקבלה על ידי בן אנד ג'ריס והדירקטוריון העצמאי שלה, ואנחנו מכירים בחשיבות ההסכם הזה", הוסיף עוד. הדברים נאמרו מספר ימים לאחר הסערה שעוררה התבטאות החברה על כך שמוצריה יפסיקו להימכר ב"שטחים הכבושים". 

לפני מספר ימים הודיעה חברת "בן אנד ג'ריס" כי י תפסיק למכור את מוצריה ב"שטחים הפלסטיניים הכבושים" וחוללה סערה במדינה, כאשר רבים, וביניהם גם שרת הכלכלה אורנה ברביבאי, צילמו עצמם כשהם זורקים לפח האשפה את מוצרי החברה.

ראש הממשלה, נפתלי בנט, השיב להחלטה, ואמר: "גלידות יש הרבה, מדינה - יש לנו רק אחת. בן אנד ג׳ריס החליטה למתג את עצמה כגלידה אנטי-ישראלית. זו החלטה שגויה מוסרית ואני מאמין שתתברר גם כשגויה עסקית. החרם על ישראל - דמוקרטיה מוקפת איי טרור - משקף אובדן דרך מוחלט. החרם לא עובד ולא יעבוד, ונילחם בו בכל הכח".