מרכז העיירה גרינוויל שבצפון מזרח קליפורניה נחרב כמעט לחלוטין הלילה אחרי ששריפת יער ענקית שמשתוללת באזור בשלושת השבועות האחרונים הרסה עשרות מבני מגורים ובתי עסק.

שריפת דיקסי הגיעה לעיירה בשעות אחר הצהריים והשמידה כמעט את כל המבנים במרכז גרינוויל ובשכונות סמוכות. צילומים מהאזור הראו מבנים מפויחים והרוסים, עמודי חשמל שנמסו מעוצמת הלהבות ועשן סמיך שעדיין אפף את מרכז העיירה. "למיטב הבנתי, איבדנו הכל בגרינוויל", אמרה תרזה קלארק, אחת התושבות. "זה פשוט הרסני", הוסיפה תושבת אחרת. "זה הגיע לכל התושבים".

העיירה, שבה מתגוררים כאלף בני אדם, הייתה תחת הוראת פינוי בימים האחרונים, אולם היו תושבים שהחליטו להישאר על אף הסכנה. מיד כאשר הלהבות התקרבו, התחנן משרד השריף של מחוז פלומאס מכל שמי שנשארו בעיירה לעזוב מיד. "אם אתם עדיין באזור גרינוויל, אתם בסכנה מיידית!", נמסר בפוסט בפייסבוק. "אם אתם נשארים, ייתכן שכוחות החירום לא יוכלו לעזור לכם".

זו לא הפעם הראשונה שבה גרינוויל מתמודדת עם אסון דומה. בשנת 1881, פרצה שריפת ענק שהרסה את מרבית החלק הצפוני של הרחוב המרכזי של העיירה וגרמה לנזקים בחלק הדרומי. אולם העיירה שוקמה במהירות וכבר בשנה שלאחר מכן התגוררו בה 500 תושבים.

שריפת דיקסי, הגדולה ביותר השנה בקליפורניה ואחת הגדולות בכל הזמנים, פרצה לפני שלושה שבועות ליד תחנת כוח בקניון עמק פית'ר, כאשר חקירה ראשונית העלתה כי ככל הנראה ניצוץ מהתחנה גרם להצתת האש. עד כה, היא חרכה יותר מ-1.2 מיליון דונם והרוחות העזות שנושבות באזור ממשיכות ללבות את הלהבות ומסייעות להן להתקדם על אף מאמציהם של כוחות הכיבוי.