בית המשפט בניו מקסיקו הותיר היום (שבת) לפרסום כי האקדח שהיה אמור לשמש כאביזר בסרט של כוכב הסרטים האמריקאי, אלק בולדווין, הכיל כדורים חיים. מהמשטרה נמסר כי חקירת תקרית הירי בצלמת חלינה האטצ'ינס נמשכת ובמהלכה נלקחו תלבושות מסט הצילומים, תצלומים נשק ותחמושת.



עד כה עלה מחקירת המשטרה כי הצלמת נורתה בחזה והבמאי, שהיה מאחוריה, נפגע גם הוא בכתפו. כזכור, לאחר התקרית, השחקן הגיע עצמאית למשרדי השריף וסיפק הצהרה לחוקרים, בה פירט את השתלשלות האירועים. בולדווין עצמו לא סיפק תשובות או הסברים בפומבי, אך בעיתון The Santa Fe New Mexican דווח כי הוא נראה "חסר מנוחה ובדמעות" לאחר האירוע. 

סט הצילומים בניו מקסיקו (צילום: KOB TV News/Handout via REUTERS)
סט הצילומים בניו מקסיקו (צילום: KOB TV News/Handout via REUTERS)


 כמו כן, עוזר הבמאי שהעביר לבולדווין את האקדח לא ידע שהוא מכיל כדורים חיים, כך מסר בכיר במשטרה המקומית. לדבריו, האקדח היה אחד מתוך שלושה שהונחו בעגלה בסמוך למקום בו צולם הסרט. בתצהיר שהועבר לבית המשפט נכתב כי "כשעוזר הבמאי העביר את האקדח לבולדווין הוא צעק 'אקדח קר', מה שמעיד שבכלי הירייה אין תחמושת חייה". 



האטצ'ינס בת ה-42 נבחרה בשנת 2019 לאחד מהכוכבים העולים בתחום הצילום בארצות הברית. הברית הבינלאומית של עובדי הבמה התיאטרליים הביעו את צערם על מותה.

חלינה האטצ'ינס (צילום: SWEN STUDIOS/Handout via REUTERS)
חלינה האטצ'ינס (צילום: SWEN STUDIOS/Handout via REUTERS)


שעות לאחר האירוע, בולדווין עצמו שבר שתיקה וסיפר כי הוא נמצא בקשר עם בעלה של המנוחה, קרא לתאונה "טרגדיה" ואמר: "הלב שלי נשבר".

בחשבון הטוויטר שלו רשם: "אין מילים לתאר את ההלם והעצב שלי על התאונה הטרגית שגבתה את חייה של הלינה האצ'ינס, רעיה, אם ועמיתתנו הנערצת מאוד", כתב בולדווין בחשבון הטוויטר שלו. "אני משתף פעולה באופן מלא עם חקירת המשטרה כדי לבחון כיצד התרחשה הטרגדיה הזו ואני בקשר עם בעלה, ומציע את תמיכתי לו ולמשפחה. ליבי נשבר על בעלה, על בנם ועל כל מי שהכיר ואהב את חלינה".