ביקורת ציבורית נוקבת על אנשי הצוות בארמון בקינגהם, לאחר שהתגלה כי הם הסתירו שהמלכה אליזבת השנייה אושפזה ללילה בבית החולים לצורך בדיקות - אחרי שנאלצה לבטל נסיעה לצפון אירלנד. 

ביום רביעי, זמן קצר לפני שהמלכה (95) הייתה אמורה לצאת לביקור של יומיים בצפון אירלנד, נמסר מהארמון כי הרופאים המליצו לה "לנוח מספר ימים" וכי היא "במצב רוח טוב ונחה בטירת ווינדזור". 

אלא שיממה לאחר מכן חשף הצהובון "הסאן" כי המלכה העבירה את רביעי בלילה בבדיקות בבית החולים על שם המלך אדוארד השביעי בלונדון, לפני ששבה לטירה, ובעקבות זאת נאלצו בארמון לאשר את הדברים. 

"בעקבות עצה רפואית המלכה נכחה בבית החולים ביום רביעי אחר הצהריים לצורך בדיקות ראשוניות, והיא שבה לטירה למחרת בצהריים והיא במצב רוח טוב", אמר דובר מטעם הארמון. 

העובדה שהארמון לא דיווח באופן מיידי על האשפוז של המלכה, הראשון שלה מאז 2013, עוררה בקרב עיתונאים ומומחים לבית המלוכה תרעומת ותהיות לגבי אמינות דוברי הארמון.

"אנשי הארמון גרמו לנו להאמין שהמלכה נחה בטירה", אמר כתב ה־BBC לבית המלוכה ניקולס ויטצ'ל. "אנחנו חייבים לקוות שאנחנו יכולים לסמוך על מה שאומרים לנו בארמון. לא קיבלנו את התמונה המלאה והבעיה היא שנראה לי ששמועות ומידע כוזב תמיד משגשגים כשאין מידע ראוי, מדויק ואמין".