הטרגדיה בסט: כ-200 בני אדם השתתפו באירוע להנצחת הצלמת הלינה האצ'ינס, שנורתה בשווגג על ידי כוכב הקולנוע אלק בולדווין במהלך צילומי הסרט 'Rust' בניו מקסיקו.

חברי הצוות של האצ'ינס סיפרו על כישרונה: "הצילום שלה היה יפה. כולנו היינו גאים לעבוד לצידה, וגאים בכל מה שיצרה". לייון לופר, חבר מהצוות, סיפר כי באחת הסצנות לסרט הצלמת הייתה לא מרוצה והציעה הצעות לשיפור, "רוח שיתופיות מסוג זה היא זו שהפכה את העבודה עם האצ'ינס לטובה". 

בעוד שהמארגנים הדגישו כי האירוע באלבוקרקי, ניו מקסיקו, נועד לכבד את זכרה של האצ'ינס, במקום להתמקד במותה, חלק מההמונים החזיקו שלטים עליהם כתוב "בטיחות על סט", תזכורת לכך שהנסיבות סביב הירי ביום חמישי נותרו עכורות. 

אבל על מות הלינה האצ'ינס (צילום: REUTERS/Kevin Mohatt)
אבל על מות הלינה האצ'ינס (צילום: REUTERS/Kevin Mohatt)

בתוך כך, דובר נוסף באירוע נשא דברים בשם בעלה של של האצ'ינס, מאט: "היא העניקה השראה לכולנו בתשוקה ובחזון שלה, והמורשת שלה משמעותית מכדי להכיל אותה במילים", כתב. "אנא קח זמן לזכור אותה, וכולנו נפעל יחד לכבד את זכרה ולחקות את נחישותה ויצירתיותה".

לצד זאת, בית המשפט בניו מקסיקו התיר אתמול לפרסום כי האקדח שהיה אמור לשמש כאביזר בסרט הכיל כדורים חיים. מהמשטרה נמסר כי חקירת תקרית הירי בצלמת חלינה האטצ'ינס נמשכת ובמהלכה נלקחו תלבושות מסט הצילומים, תצלומים נשק ותחמושת.