שני אזרחים מפקיסטן נעצרו היום (ראשון) בקפריסין בחשד שהשתייכו לחוליה שתכננה פגועים נגד ישראלים במדינה, כך דווח בעיתון המקומי "פוליטיס". על פי הדיווח, המשטרה איתרה גם אקדח שהוסתר על ידי אחד מהחשודים בבית מלון בעיר וכעת נבדק החשד שהוא שייך לאזרח האזרי שנעצר בחודש שעבר באותן הנסיבות.  

עוד דווח כי במכשירי הטלפון של השניים נמצאו תמונות של היעדים אחריהם עקבו. כמו כן, בבניין דירות בלמיסול בו הם התגוררו נמצאו גם בגדים עם לוגו של חברת להפצת מזון. מהמשטרה המקומית נמסר כי הם לא שוללים שהשניים ניסו לפגוע באותם היעדים כשהם מתחזים לעובדים אותה החברה. בהמשך היום הם יובאו לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם. 

במקביל לכן, בית המשפט בניקוסיה האריך את מעצרו של האזרח האזרי בעל הדרכון הרוסי שנעצר לפני כחודש בשמונה ימים נוספים. עורך דינו של החשוד התנגד להארכת המעצר וטען כי הודאתו הושגה בעינויים, אולם בית המשפט דחה את טענותיו והאריך את מעצרו, זאת על סמך ראיות נוספות. 

כזכור, לשכת ראש הממשלה התייחסה לפרשה וטענה כי "מדובר באירוע טרור שכוון על ידי איראן כנגד אנשי עסקים ישראלים המתגוררים בקפריסין. אין מדובר באירוע פלילי".