סוכנות הביון של רוסיה פתחה במתקפה נוספות על רשתות מחשבים של רשויות ממשלתיות וחברות אמריקאיות, על כך דווח היום (שני) ב"ניו-יורק טיימס". גורמי ממשל אמריקאים אישרו כי נראה שהמבצע, שנועד ככל הנראה לרכוש נתונים המאוחסנים בענן, יצא מסוכנות הביון הרוסית S.V.R. חברת מיקרוסופט התעקשה מצדיה שאחוז הפריצות המוצלחות היה קטן, אולם לא סיפקה מספיק מידע כדי למדוד במדויק את מידת הנזק. 

מוקדם יותר השנה, האשים הבית הלבן את ה-S.V.R. בביצוע פריצה למערכות המיחשוב האמריקאיות. לטענת האמריקאים, הפריצה התרחשה כחלק ממהלך מתוחכם שנועד לשנות תוכנות המשמשות סוכנויות ממשלתיות וחברות גדולות במדינה, ונותנות לרוסים גישה רחבה ל-18,000 משתמשים. הנשיא ג'ו ביידן איים לנקום, הן על הפריצה והן על ההפרעות בבחירות, והכריז על סנקציות נגד מוסדות פיננסיים וחברות טכנולוגיה רוסיות, אולם הן לא בוצעו במלואן. 

במתקפה האחרונה, ה-S.V.R, הידוע כמפעיל חמקמק בעולם הסייבר, השתמש בטכניקות הדומות יותר לכוח אכזרי. כפי שתואר על ידי מיקרוסופט, הפלישה כללה בעיקר פריסת מאגר עצום של סיסמאות גנובות שנועדו להכניס האקרים ממשלתיים רוסיים לשירותי הענן של מיקרוסופט.