התקשורת האיראנית הודיעה הבוקר (רביעי) כי פעילותן של תחנות הדלק חזרה לסדרה, זאת, כיממה לאחר שהודיעו על תקלות ברחבי המדינה שנגרמו בשל מתקפת סייבר, שיוחסה על ידי גורמים זרים, לישראל.

לפי סוכנות הידיעות הממלכתית של איראן, במתקפת הסייבר נפגעו 4,300 תחנות דלק. על פי דיווחים מקומיים, כ-80% מתחנות הדלק שבו לפעילות תקינה ובנוסף צוין כי השיבושים יתוקנו במלואם עד לסוף היום. האירוע כולו תחת חקירה.

לאחר ההודעה על התקלה הנרחבת, נשיא איגוד בעלי תחנות הדלק אישר כי התבצעה מתקפת סייבר על תחנות דלק ברחבי המדינה. על פי דיווחים במדינה, הודעות פורסמו בכמה מערכות שנפרצו הפונות ישירות למנהיג העליון של איראן, האייתוללה עלי חמינאי, ודרשו לדעת "איפה הגז". זאת, כשנתיים לאחר המחאות הכלל ארציות על מחסור בגז שנערכו בסתיו 2019.

בתחילת השבוע, מזכיר המועצה העליונה לביטחון לאומי באיראן, עלי שמחאני, איים על ישראל וכתב בחשבון הטוויטר שלו כי איראן תגרום לישראל נזקים בשווי מיליארדי דולרים. "במקום להקצות תקציב של 1.5 מיליארד דולר לביצוע זוועות נגד איראן, המשטר הציוני צריך להתמקד במתן 1.5 מיליארדי דולרים כדי לתקן את הנזקים שיגרמו כתוצאה מהתגובה המזעזעת של איראן", כתב.