לארי ויסוסקי, הטייס של עבריין המין והמיליארדר ג'פרי אפשטיין העיד במשפטה של גיליין מקסוול, מי שהייתה בת זוגו ושותפתו של אפשטיין, כי הטיס אנשי VIP רבים למקומות יוקרתיים ברחבי העולם. ביניהם, דוכס יורק הנסיך אנדרו, נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ והשחקן האמריקאי קווין ספייסי.

מקסוול נמצאת בכלא בארה"ב מאז מעצרה בשנה שעברה, והיא צפויה לעד 80 שנות מאסר במידה ותורשע. התובעים טוענים כי אשת החברה הבריטית, בעלת אזרחות אמריקאית וצרפתית, גייסה וטיפחה נערות קטינות עבור בן זוגה בכדי להתעלל בהן. 

במהלך עדותו של ויסוסקי, שהיה הטייס הפרטי של אפשטיין למעלה מ-25 שנים, הוא תיאר אותה כ"מספר שתיים". יחד עם זאת, הוא העיד בבית המשפט בניו יורק כי מעולם לא ראה פעילות מינית במהלך הטיסות, למרות שדלת תא הטייס נשארה סגורה לאורך כל הטיסה. 

כשהתבקש לתאר את מערכת היחסים בין מקסוול לאפשטיין, אמר שהייתה "יותר אישית מאשר עסקית". אך הוסיף כי "לא הייתי מאפיין את זה כרומנטי".

אישה אחרת שהעידה תחת השם הבדוי "ג'יין" אמרה לבית המשפט שמקסוול הייתה איתה בחדר לעתים קרובות כאשר ניהלה יחסי מין עם אפשטיין בעודה בת 14 בלבד. ג'יין סיפרה שפגשה את הזוג בזמן שהשתתפה במחנה קיץ במישיגן 1994, ואפשטיין הוצג בפניה כתורם עשיר שהציע מלגות לתלמידים.

אפשטיין הבטיח לממן את לימודיה אך במקום זאת התעלל בה, אמרו התובעים. היא העידה כי אביה נפטר שנה אחת קודם לכן מסרטן ומשפחתה נאבקה כלכלית באותה עת. בפירוט גרפי, תיארה ג'יין את ההתעללות שעברה לכאורה ואמרה שגישתה של מקסוול, שלדבריה נכחה בחלק גדול מהאירועים, לגבי המפגשים הייתה "מאוד סתמית".

לדבריה של ג'יין, המפגש המיני הראשון שלה עם אפשטיין התרחש כשהם ניהלו דיון על עתידה, היא סיפרה שהוא הוביל אותה ממשרדו לבית הבריכה שלו, ואז הוריד את מכנסיו והחל לענג את עצמו. "קפאתי מפחד, הייתי מבועתת והרגשתי מגעיל".

עוד סיפרה העדה כי זמן לא רב לאחר מכן, התרחש האירוע המיני הראשון שלה עם מקסוול בביתו של אפשטיין בפאלם ביץ', פלורידה. ג'יין אמרה שהזוג ביקשו ממנה ללכת בעקבותיהם לחדר השינה. הם הורידו את הבגדים שלהם ו"התחילו ללטף אחד את השני וסוג של לצחקק כלאחר יד".

"רק עמדתי שם והוא ביקש ממני להוריד את החולצה שלי ואז הידיים שלהם היו בכל מקום". היא הוסיפה שהיא נסעה עם אפשטיין וגב' מקסוול כ-10 פעמים, בעיקר בין בתיו בניו יורק ובניו מקסיקו כשהייתה בין הגילאים 14 ל-16.

גם אפשטיין וגם גב' מקסוול היו מתפארים בקשרים שלהם, כולל האנשים המפורסמים שהם הכירו, אמרה. ההאשמות במשפט מתייחסות לתקופה שבין 1994 עד 2004. התובעים טוענים שמקסוול הייתה שותפה "יד ימין" של אפשטיין, ועזרה לטפח נערות מתבגרות פגיעות כבנות 14 בגין התעללות במעונות המפוארים שלו.