הטייס לשעבר של ג'פרי אפשטיין העיד בבית המשפט בניו יורק כי נשיאי ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ וביל קלינטון והנסיך הבריטי אנדרו היו בין האישים הידועים ששהו במטוס הפרטי של איש העסקים הפדופיל. הטייס הכחיש כי ראה את אפשטיין או אחרים מקיימים יחסי מין עם קטינות במהלך הטיסות.


לורנס פול ויסוסקי, ששימש הטייס של אפשטיין משנת 1991 ועד שאיש העסקים נעצר בשנת 2019 ושם קץ לחייו בבית הכלא, היה העד הראשון של התביעה במשפטה של גיליין מקסוול, ידידתו הקרובה של אפשטיין שמואשמת בסחר בקטינות לצורכי מין. ויסוסקי העיד כי הוא הכיר את מקסוול עם תחילת עבודתו וכי היא ואפשטיין היו קרובים מאוד, ולעתים אף התנהגו כמו זוג, וכי מקסוול הייתה "מספר 2" בהיררכיה של אפשטיין. "היא הייתה זו שניהלה את ענייני הכספים, את ההוצאות שלו במשרד", אמר.


במהלך עדותו סיפר ויסוסקי על האישים הידועים שטסו במטוס הפרטי של אפשטיין. לדבריו, הנשיא לשעבר קלינטון טס "כמה פעמים" במהלך שנות האלפיים וגם טראמפ והנסיך אנדרו היו על המטוס. שמות נוספים היו הכנר יצחק פרלמן, שטס עם אפשטיין למחנה קיץ של מרכז אומנויות במישיגן, השחקנים קווין ספייסי וכריס טאקר, הסנאטור והאסטרונאוט לשעבר ג'ון גלן והסנאטור לשעבר ג'ורג' מיטשל.

עם זאת, הטייס טען כי הוא לא ראה בנות שנראות קטינות או נשים בנות פחות מ־20, וכי כל הבנות שלא הגיעו עם ליווי נראו מבוגרות מהגיל המותר. כאשר צוות ההגנה שאל את ויסוסקי אם הוא ראה את אפשטיין מעורב במעשים מיניים על המטוס, הוא ענה בשלילה, וכך גם על השאלה אם הוא הבחין בפעילות מינית של האחרים במטוס עם קטינות.


דובר מטעמו של קלינטון כבר אישר בעבר כי הנשיא לשעבר טס ארבע פעמים לחו"ל במטוסו של אפשטיין בשנים 2002 ו־2003, וכי קלינטון לא היה מודע כלל ל"פשעים המחרידים" שבהם היה מעורב אפשטיין. במהלך הדיון נשמעה עדות ראשונה של אחת הקורבנות, שהזדהתה בשם "ג'יין". היא סיפרה כי היא פגשה את מקסוול ואת אפשטיין בעת שהייתה בת 14 וכי הם לקחו אותה לקנות בגדים ולקולנוע.


הנערה הוסיפה כי השניים "התרברבו שהם חברים של כולם" והזכירו את טראמפ וקלינטון. היא גם תיארה בפירוט כיצד איש העסקים תקף אותה מינית, לעתים יחד עם מקסוול, באחוזות שלו בפלורידה ובמנהטן.