השחקנית והקומיקאית האמריקאית בטי וייט הלכה לעולמה ביום שישי האחרון בגיל 99. Iייט ערכה את הופעת הבכורה שלה בטלוויזיה ב-1949 וזכורה משלל סדרות ותוכנית בהן השתתפה. זה הזמן להיזכר בשורות והרגעים הטובים ביותר שלה מקומדיית המצבים "בנות הזהב", בה גילמה את רוז ניילנד, ומגוללת את סיפורן של ארבע נשים החיות תחת קורת גג אחת במיאמי.

עונה 1 - פרק 15: "In a Bed of Rose's"
בפרק שנכתב על ידי ליז סייג', רוז שוכבת במיטתה עם גבר בשם אל ביטי והוא לפתע מת במיטתה. בעבר, בעלה צ'רלי מת במהלך ששניהם שכבו יחד, ולאחר המקרה השני רז התחילה להאמין שהיא קטלנית לגברים. מאוחר יותר היא סיפרה לשותפות שלה כי היא שכבה עם גבר אחר בשם ארני וגם הוא מת.

"רושם ראשוני"
כשבלנש, חברה של רוז, העזה לשאול אותה על הרושם הראשוני שלה ממנה, היא קיבלה תשובה כנה: "חשבתי שאת מתאפרת יותר מדי ואתה זונה," אמרה רוז. בלאנש הייתה פחות מרוצה מהתשובה.

"אישה פרועה"
בלאנש אמרה לרוז: "יש לי הרגשה את אישה פרועה". רוז השיבה: "את בטוחה שאני כזאת? אני אוכלת בצק עוגיות, ומדי פעם אני רצה דרך הממטרות ולא חובשת כובע ים".

"הזדקנות"
רוז: "אמא לי שתמיד הייתה אומרת לי 'ככל שאתה מתבגר אתה משתפר, אלא אם כן אתה בננה'".

מספר שנים לאחר שהתוכנית ירדה מהמסך, וייט קיבלה ב-1988 כוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד. ב-2009 קיבלה פרס על מפעל חיים מאיגוד מבקרי הטלוויזיה האמריקאים, שנה לאחר מכן קיבלה את פרס גילדת שחקני המסך על מפעל חיים. כמו כן נבחרה לאשת הבידור של השנה על ידי סוכנות הידיעות AP.