נשיא רשת CNN, ג'ף צוקר, הודיע היום על התפטרותו המיידית אחרי תשע שנים בתפקיד מאחר שלא חשף את העובדה שהוא מנהל יחסים רומנטיים עם סגניתו. צוקר, שמשמש גם יו"ר חטיבת החדשות והספורט של וורנר מדיה ונחשב לאחד האנשים המשפיעים ביותר בתקשורת האמריקאית, סיפר במכתב ההתפטרות כי מערכת היחסים התנהלה עם אליסון גולסט, סגניתו והאחראית על השיווק. גם צוקר וגם גולסט הם גרושים.

היחסים בין צוקר לבין גולסט התגלו במהלך החקירה סביב התנהלותו של כריס קואומו, המגיש המוביל של רשת החדשות שפוטר בדצמבר האחרון אחרי שסייע לאחיו, מושל ניו יורק לשעבר, אנדרו קואומו, במאבק נגד הטענות על הטרדות מיניות.

"כחלק מהחקירה על תקופתו של כריס קואומו ב-CNN, נשאלתי לגבי יחסים בהסכמה עם העמיתה הקרובה ביותר אליי, מישהי שאני עובד אתה במשך יותר מ-20 שנה", כתב צוקר. "הודיתי בכך שהיחסים התפתחו בשנים האחרונות. הייתי צריך לחשוף אותם כאשר החלו, אבל לא עשיתי את זה. טעיתי. בשל כך, אני מתפטר היום".

גולסט הבהירה כי היא ממשיכה בעבודתה ברשת. "ג'ף ואני היינו חברים קרובים ושותפים מקצועיים במשך יותר מ-20 שנה", אמרה. "לאחרונה, היחסים שלנו השתנו במהלך המגפה. צר לי שלא חשפנו את זה בזמן הנכון. אני גאה בתקופה שלי ב-CNN ומסתכלת קדימה כדי להמשיך את העבודה הנהדרת שאנחנו עושים מדי יום".

הצהובונים האמריקאיים מיהרו לחגוג בעקבות הסערה ברשת החדשות. "צוק השקרן", הכריז הניו יורק פוסט, שציטט נשים שעובדות ב-CNN שהביעו זעם על כך שגולסט לא עוזבת את תפקידה. "למה מאפשרים לה לשמור על התפקיד אחרי שהיא קודמה בעודה ישנה עם הבוס שלה?", צוטטה אחת הנשים שלא זוהתה.

"ג'ף צוקר, חלאה ברמה עולמית שהוביל יותר מדי זמן את CNN המאותגרת מבחינת רייטינג וחדשות, פוטר בשל מספר סיבות, אבל קודם כל בגלל ש-CNN איבדה את דרכה עם צופים והכל", אמר הנשיא לשעבר, דונלד טראמפ, שהכריז כי "ג'ף צוקר הלך - ברכות לכולם!".