סופה חזקה, המלווה ברוחות ומשקעים רבים, מכה במהלך היממה האחרונה באזורים רבים באירופה וצפויה היום (שישי) להגיע לשיאה. שירות הרכבות בחלקים שונים בבריטניה ובהולנד הופסק, זאת עקב נפילת עצים וקווי חשמל במהלך הסופה, שזכתה לשם Storm Dudley על ידי שירות מזג האוויר הבריטי.

נמל התעופה סכיפהול באמסטרדם הזהיר את המטיילים כי הטיסות יעוכבו בגלל הרוחות העזות. לופטהנזה וחברות תעופה אחרות ביטלו מספר טיסות בשל הסופה, שזכתה בגרמניה לכינוי Ylenia.

האירוע הקיצוני ביותר שנרשם עד כה בסופה התרחש אתמול בעיר המבורג שבגרמניה. גל עצום שטף מעבורת נוסעים ששטה על נהר האלבה. כתוצאה מכך החלונות החלו להתנפץ בזה אחר זה ומים רבים החלו להציף את אולם הנוסעים. שלושה בני אדם נפצעו באורח קל, כך דיווחה סוכנות הידיעות הגרמנית dpa. 

הסופה הכתה בגרמניה עם רוחות של יותר מ-150 קמ"ש. כתוצאה מכך, נאסר על ספינות גדולות לשוט במעלה נהר האלבה התחתון המחבר את הנמל לים.

במקביל הודיעה חברת הרכבות הגרמנית כי היא עוצרת את החיבורים למרחקים ארוכים בשבע מדינות בצפון, בעקבות נזקים רבים שנגרמו למסילות הברזל ולמערכת החשמל. "אני חושש שמטיילים יצטרכו להשלים עם שיבושים במשך זמן רב", אמר דובר הרכבת.

כמו כן, שתי טיסות פנים של חברת לוט בפולין נאלצו לשנות מסלול ולנחות בבירת הונגריה, בודפשט, כדי להמנע מרוחות חזקות. לאחר תדלוק הורשו המטוסים להמשיך אל ורשה.